Asunnon myyntistailaus, 2 pv

Ammattimaisella asuntostailauksella voit parantaa asunnon myyntiä tai luoda uutta ilmettä kodin sisustukseen. Tule hankkimaan osaamista ja vinkkejä asuntostailauksen suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Kurssin aikana perehdyt asuntostailaukseen suunnittelusta toteutukseen. Saat ideoita, kuinka tuot esiin asunnon parhaat puolet. Kurssin aikana tutustut mm. myytävien asuntojen stailaukseen. Opit kuinka voit parantaa asunnon myyntiä ja nopeuttaa myyntiaikaa. Näet, miten kalusteiden sijoittelulla, pienesineillä ja tekstiileillä voi vaikuttaa kodikkuuteen ja tilan tuntuun. Kurssilla toteutetaan stailaussuunnitelma opittuja asioita hyödyntäen.

Asunnon myyntistailauskurssi soveltuu kaikille stailaajan työstä kiinnostuneille, sisustussuunnittelijoille, sisustusalaa opiskeleville ja kiinteistönvälitysalalla työskenteleville.

Kurssin sisältö

Ensimmäinen päivä

• Stailauksen suunnittelu ja toteutus
  • Stailauksen eri osa-alueet
  • Stailauksen tarve kohteessa
  • Stailauksen kartoitus yksiöstä isoon omakotitaloon
  • Stailaus asukkaan omilla tavaroilla ja lainatavaroilla
  • Stailaustyötä helpottavat vinkit

Toinen päivä

• Valmiin stailauksen markkinointi
  • Stailauksen hinnoittelu
  • Stailaustarjouksen laatiminen
  • Stailaajan ja kuvaajan yhteistyö
  • Kuvausjärjestelyt
  • Kuvaus- vai myyntistailaus
  • Oman työn mainostaminen ja tekijänoikeudet

AJANKOHTA
Tällä hetkellä emme järjestä asuntostailaus-kurssia!

Voit kuitenkin hankkia meiltä esimeriksi Asunnon myyntistailaukseen liittyvän webinaarin tai opiskella esimerkiksi sisustussuunnittelua.

OPETTAJA
Riina Ahtola, Lila Visio – sisustussuunnittelija/ sisustustoimittaja/ visualisti ja stailaaja

PAIKKA
AJK-Jatkokoulutus