Julkisten tilojen suunnittelun koulutus

ILMOITTAUDU

• Ilmoittaudu 23.9.2024 mennessä

Julkisten tilojen suunnittelun perusteet

Koulutuksen aikana perehdyt kahvila- ja ravintolasuunnitteluun, toimisto- ja työtilasuunnitteluun, myymäläsuunnitteluun sekä julkisen tilan valaistuksen, akustiikan ja esteettömyyden suunnitteluun. Lisäksi saat tietoa, miten hyödyntää palvelumuotoilua tilasuunnittelussa.

Hanki uutta suunnitteluosaamista

Koulutus soveltuu esimerkiksi sisustussuunnittelijoille tai muuten sisustusalalla työskenteleville, jotka ovat kiinnostuneita julkisten tilojen suunnittelusta.

Koulutuksesta saat hyvät perustiedot julkisen ja yksityisen tilan eroista, julkiseen tilaan soveltuvista materiaaleista ja kalusteista sekä mitoituksiin ja säädöksiin liittyvistä seikoista.

Joustavaa monimuoto-opiskelua

Voit opiskella työn ohella ja asuinpaikasta riippumatta. Opiskeluun sisältyy 10 opetuspäivää sekä itsenäistä opiskelua erilaisten suunnittelutehtävien parissa.

Julkisten tilojen suunnittelun koulutus järjestetään vaihdellen lähi- ja hybriditoteutuksena. Luento-osuuksiin voi osallistua etäyhteyden kautta. Koulutukseen kuuluu myös vierailuja alan yrityksiin.

Koulutuksen hinta

Julkisten tilojen suunnittelun koulutuksen hinta on 1975 € (sis alv. 24%).
Voit maksaa koulutuksen kertamaksuna, kahdessa erässä tai kolmessa erässä.

Kurssin kouluttajat ja yhteistyökumppanit

Kurssin pääkouluttaja

Lars “Lasse” Räihä, sisustusarkkitehti Räihä Interiors

Lassella on pitkä kokemus erilaisista suunnitteluprojekteista. Hän on suunnitellut työuransa aikana lukuisa hotelli-, ravintola- ja toimistotiloja. Lassen kiinnostuksen kohteita ovat materiaalit, tekniset ratkaisut ja tietotekniikka. Hän on varsin hyvin perehtynyt markkinoilla oleviin tuotteisiin ja materiaaleihin, joita käytetään rakentamisessa. Hän toimii aktiivisesti myös alan järjestöissä ja on hallituksen jäsen Ornamossa sekä varajäsenenä SIO:ssa.

Lassen lisäksi kouluttajina toimii useita eri alojen asiantuntijoita ja osa koulutuksesta järjestetään yhteistyössä alan yritysten kanssa. Yhteistyökumppaneina koulutuksessa ovat mm. Avaava, Dekostudio, Ecophon ja Fagerhult.

Haluatko lisätietoja?