Vuokrattavat koulutustilat

Vuokrataan koulutustilaa Helsingin Vallilassa

Tarvitsetko tilaa koulutusta, kokousta tai muuta tilaisuutta varten?
AJK-Jatkokoulutus vuokraa viihtyisää koulutustilaa Vallilassa, lähellä Pasilan asemaa. AJK sijaitsee Kuortaneenkadulla Tekosilkkikutomon talossa. Pasilan asemalta Kuortaneenkadulle on n. 700 metrin kävelymatka.

Viihtyisät ja toimivat koulutustilat

AJK-Jatkokoulutuksessa on kaksi valoisaa ja avaraa koulutustilaa, joissa on pöydät ja tuolit max. 30 henkilölle. Koulutustiloissa on videotykki, kannettava tietokone, laajakuvakonferenssikamera, -mikki ja kaiutinsysteemi, nopea langaton verkkoyhteys ja fläppitaulu. Vuokralaisten käytettävissä on myös taukotila ja keittiö, jossa on mm. jääkaappi, mikro ja kahvinkeittomahdollisuus. Koulutustilaisuuksiin voit myös kätevästi tilata meiltä tarjoilut toiveittesi mukaan.

Koulutustilat Vallilan Tekosilkkikutomossa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Tilat sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin Vallilassa (Kuortaneenkatu 5), vanhassa Tekosilkkikutomon rakennuksessa. Pasilan asemalta on muutaman minuutin kävelymatka. Lähistöltä kulkee myös raitiovaunuja ja useita busseja. Parkkipaikkoja löytyy mm. QParkista (Kuortaneenkatu). Lähistöllä on useita lounasravintoloita.

“Avara koulutustila erinomaisella etäkoulutustekniikalla varustettuna. Sijainniltaan ihanteellinen.
Mukava henkilökunta, kaikki sujunut aina sovitusti”

Susanna Grandell
Lifekit Oy

Hinnasto

Lopullinen vuokrahinta määräytyy koulutuspäivien määrän ja osallistujamäärän perusteella. Hinnat alv 0 %.

Koulutustilan päivävuokra250–360 €
Kahvi/tee tarjoilu3 € / hlö