Oppisopimuksella visualistiksi tai tapahtumatuottajaksi

Oppisopimus on joustava ja kustannustehokas vaihtoehto työssäkäyville aikuisille tai yrittäjille, jotka haluavat esim.

• hankkia lisäosaamista ja -koulutusta
  • saada tutkintotodistuksen osaamisestaan.

AJK-Jatkokoulutuksessa voit opiskella oppisopimuksella visuaalista markkinointia ja tapahtumatuotantoa:

Tutkintokoulutukset järjestetään yhteistyössä MercurianPron kanssa ja niiden aikana suoritetaan Liiketoiminnan ammattitutkinto, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisala.

Mitä oppisopimus edellyttää?

Oppisopimuksessa sinun täytyy olla töissä alaan liittyvissä tehtävissä vähintään 25 tuntia viikossa. Jos toimit yrittäjänä, sinulle voidaan sopia yrittäjän oppisopimus.

Mitä oppisopimuskoulutus maksaa?

Opiskelijan osallistumismaksu oppisopimuksessa on 250 €.

Miten hakeudun oppisopimuskoulutukseen AJK-Jatkokoulutukseen?

1. Tiedustele työnantajasi suostumusta oppisopimukseen.
  2. Ota yhteyttä MercuriaProhon ja kerro, että haluaisit hakeutua AJK-Jatkokoulutukseen opiskelemaan visuaalista markkinointia tai tapahtumatuotantoa, ja suorittaa Liiketoiminnan ammattitutkinnon, myynnin ja markkinointiviestinnän osaamisalalla.
  3. Jätä hakemus myös AJK:n sivuilla tutkintokoulutukseen ja kerro hakemuksessa, että olet tulossa koulutukseen oppisopimuksella.

Lue lisätietoa oppisopimuksesta Oppisopimus.fi -sivustolta.

Opiskele työsi ohella ammattitutkinto

Visualisti