Ainutlaatuinen hääsuunnittelijan koulutus alkaa lokakuussa 2022

AJK-Jatkokoulutus toteuttaa yhteistyössä hää- ja juhlasuunnittelija Eija Holmberg-Lehdon kanssa monipuolisen hää- ja juhlasuunnittelijan koulutuksen. Ensimmäinen ryhmä aloittaa opintonsa 12.10.2022.

Hääsuunnittelijan koulutus tarjoaa osallistujille kattavan ammattitaidon hää- ja juhlasuunnitteluun

Tavoitteena on, että koulutuksen käyneet saavat ammatillisen osaamisen hää- ja juhlasuunnitteluun. Koulutuksen jälkeen osallistujat osaavat hoitaa hää- ja juhlasuunnitteluprosessin asiakkaalle ammattimaisesti alusta loppuun. He saavat toimivat työkalut jäiden ja juhlien suunnitteluun ja hallitsevat niin budjetin laatimisen kuin häiden visuaalisen ilmeen suunnittelun. Lisäksi osallistujat saavat valmiuksia alan yrittäjänä toimimiseen.

Hääsuunnittelijan koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat kehittää osaamistaan häiden ja juhlien suunnittelussa

Koulutus soveltuu, jotka haluavat laajentaa osaamistaan häiden ja juhlien suunnittelussa. Koulutus sopii erinomaisesti esimerkiksi henkilöille, jotka

• ovat kiinnostuneita hää- ja juhlasuunnittelualan yrittäjänä toimimisesta
  • haluaavat laajentaa yritystoimintaa häiden ja juhlien suunnitteluun
  • haluavat laaja-alaistaa osaamistaan häiden ja juhlien suunnitteluun, esimerkiksi visualistit ja tapahtumatuottajat
  • toimivat häiden ja juhlien parissa ja haluavat saada kokonaisvaltaisen ammattitaidon häiden ja juhlien suunnitteluun – esimerkiksi floristit tai ravintola-/catering-alan ammattilaiset.

Koulutus toteutetaan monimuoto-opiskeluna

Hääsuunnittelijan koulutus toteutetaan monimuotokoulutuksena, joka koostuu kahdeksasta opetuspäivästä, etätehtävistä sekä hää- tai juhlasuunnitelman laatimisesta. Kouluttajana toimii kokenut hää- ja juhlasuunnittelija Eija Holmberg-Lehto. Hän on tehnyt satoja erilaisia tilaisuuksia viimeisen 20 vuoden aikana. Eija on kirjoittanut kirjan Unohtumattomat häät (Otava) sekä luonut Tapahtumajärjestäjän oppaan (SPEK). Lisäksi koulutuksessa on mukana alan yritysten edustajia ja case-esimerkkejä.

Tutustu tarkemmin koulutuksen monipuoliseen sisältöön: