Hae sisustussuunnittelijan koulutukseen

Hae sisustussuunnittelijan koulutukseen alla olevalla lomakkeella. Täytä lomake huolellisesti.

Lataa hakemuksen liitteeksi tuleva ennakkotehtävä pdf-tiedostomuodossa. Jos teet tehtävän käsin, voit ottaa siitä valokuvan ja palauttaa sen joko jpg tai png -tiedostomuodossa. Nimeä tiedosto seuraavasti: ennakkotehtava_sukunimi_etunimi

Ennakkotehtävä: Tee kollaasi/moodboard omasta sisustustyylistäsi. Kiinnitä huomiota sommitteluun, tunnelmaan ja värimaailmaan.  Toteutustapa on vapaa, ja voit tehdä tehtävän käsin tai koneella. Käsin tehdyn työn voi skannata tai ottaa siitä valokuva.

Valintaperusteet

Työnäytteessä arvioimme visuaalisen toteutuksen kokonaisuutta, ulkoasun selkeyttä ja ilmaisutaidon luovuutta. Opiskelijat valitaan arvioidun soveltuvuuden, motivaation, koulutustarpeen sekä aikaisemman koulutuksen ja työkokemuksen perusteella.