Nykyinen tila
Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

sis. alv. 24 %

Osta verkkokaupasta

Digitaalisen moodboardin suunnittelu Canvalla

Esitä visuaalinen tarinasi moodboardin eli tunnelmataulun avulla

Verkkokoulutuksen aiheena on moodboardin tekeminen Canva-suunnitteluohjelmalla. Moodboard on hyvä työkalu visuaalisen visiosi esittelemiseen, esimerkiksi jonkin kodin tilan sisustussuunnittelun alkumetreillä. Moodboardeja voi tehdä moniin eri tarkoituksiin, myös vaikkapa tekstiilisuunnitelman tai oman verkkosivun tunnelman suunnittelua varten – vain mielikuvitus on rajana!

Verkkokurssin käytyäsi osaat tehdä kurssin ohjeita seuraten digitaalisen moodboardin Canvan (canva.com) ilmaisversiolla. Canva-ohjelman kanssa työskentely on vaivatonta, joten kurssi sopii myös sinulle, joka et halua käyttää paljon aikaa digitaalisten työkalujen opetteluun. Koulutuksen materiaalit läpikäytyäsi kiinnität huomiota moodboardisi viestinnällisiin valintoihin, toisin sanoen siihen, että moodboardisi viestii tehokkaasti katsojalle haluttua tunnelmaa.

Kenelle verkkokoulutus on suunnattu?

Verkkokoulutus on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat oppia luomaan digitaalisen moodboardin ja päästä alkuun moodboardien suunnittelussa. Koulutuksen Canva-ohjeet sopivat sinulle, joka et ole ennen käyttänyt Canvaa tai olet sen käytössä vasta-alkaja.

Miksi sinun kannattaa opiskella verkkokoulutus?

Verkkokoulutus tarjoaa sinulle hyvän alkusysäyksen omien luovien visioittesi viestimiseen. Kouluttajana toimii muotoilija (TaK) ja yritysviestinnän maisteri (KTM) Tuulikki Peltonen.

Verkkokurssin sisältö

Verkkokoulutuksessa käydään läpi seuraavat asiat:

Vinkit digitaalisen moodboardin suunnitteluprosessiin
– Moodboardin tarkoitus
– Materiaalin kerääminen ja tyypilliset elementit
– Vinkit moodboardin “paperikoon” valintaan ja sommitteluun
– Tunnelman ja tyylin välittyminen

Moodboard Canvalla -ohjevideo (kesto n. 10min) & kirjalliset ohjeet

Verkkokoulutuksen materiaalit ovat käytettävissäsi ostohetkestä alkaen kuuden kuukauden ajan.

Kurssin hinta on 28,00 € (sis. alv. 24%)

Kouluttaja

Koulutuksen on laatinut AJK-Jatkokoulutus Oy. Kouluttajana toimii tekstiili- ja visuaaliseen suunnitteluun perehtynyt muotoilija (TaK) ja yritysviestinnän maisteri (KTM) Tuulikki Peltonen.