Maksuton webinaari: Sisustustrendit pandemian jälkeen

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Miten globaali pandemia on vaikuttanut sisustuksen trendeihin?

Tänä keväänä koko maailmaa on koetellut poikkeuksellinen kriisi. Kodin merkitys kriisin aikana on korostunut, ja aikaisempia trendiennusteita on jouduttu katsomaan uusien linssien läpi ja pohtimaan moneen kertaan uudelleen. Maksuttomassa webinaarissa sisustussuunnittelija ja trendiasiantuntija Malla Tapio käy läpi sisustuksen trendejä pandemian jälkeen.

Ajankohta: 15.6.2020 klo 15-16

Hinta: Webinaari on maksuton.

Kouluttaja: Sisustussuunnittelija ja trendiasiantuntija Malla Tapio

Malla Tapio on sisustussuunnittelija ja trendiluennoitsija, joka on työskennellyt lähes 30 vuotta kuluttajamieltymysten tulkitsijana hankinnan, tuotekehityksen ja brändinhallinnan tehtävissä. Sisustussuunnittelun lisäksi hän luennoi ja konsultoi asumisen ja sisustamisen trendeistä, väreistä ja materiaaleista. Mallan tavoitteena on tehdä uudet ilmiöt helposti omaksuttaviksi ja kaupallisesti toteutettaviksi sekä hyödynnettäviksi.

Lisätietoja kurssista:

Sähköposti: info(a)ajk-jatkokoulutus.fi
Puh: 050 433 5969

Ilmoittaudu webinaariin lisäämällä se ostoskoriisi: