Sisustussuunnittelija-yrittäjänä toimiminen 14.11.2022-19.3.2023

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssin hinta:

295 € (sis. alv. 24%)

Sisustussuunnittelijayrittäjän toiminen verkkokurssi on suunnattu sinulle, joka haluat perustaa tai olet jo perustanut sisustusalan tai muun luovan alan yrityksen. Kurssi sopii sinulle, jos esimerkiksi opiskelet sisustussuunnittelua tai olet jo valmistunut sisustussuunnittelijaksi.

Kurssi alkaa 14.11.2022.

Mitä

Verkkokurssi sisustusalan yrittäjyydestä

Verkkokurssilta saat arvokasta tietoa oman sisustusalan tai muun luovan alan yrityksen perustamiseen ja toiminnan pyörittämiseen liittyen.

Kenelle

Sisustusalan yrittäjille ja siitä kiinnostuneille

Verkkokurssi sopii sinulle, joka olet kiinnostunut oman sisustus- tai muun luovan alan yritystoiminnasta tai olet jo perustanut yrityksen, mutta kaipaat lisäbuustia omaan tekemiseen.

Miten

Itsenäistä opiskelua verkossa

Voit suorittaa kurssin täysin verkossa mukaansatempaavien opetusvideoiden ja pienimuotoisten tehtävien avulla. Opetusvideot ovat kestoltaan keskimäärin 20-30 minuuttia.

Miksi

Hanki hyvät perustiedot luovan alan yrittämisestä

Kurssille on koottu yhteen kaikki olennainen, jota aloittelevan sisustusalan tai muun luovan alan yrittäjän on hyvä tietää ja ottaa huomioon.

Verkkokurssin sisältö

Verkkokurssin aihe-alueet
  • Yrityksen erilaiset muodot ja yrityksen perustaminen
  • Starttiraha ja yrityistoiminnan rahoitus
  • Yrittäjän arkisten toimien muistilista
  • Suunnittelutoimiston perustaminen ja kontaktien luominen
  • Markkinointi
  • Suunnitteluprojekti
  • Tarjouslaskenta ja aikataulutus
  • Suunnittelusopimus
  • Laskutus ja kirjanpito
  • Itsensä johtaminen
  • Yrityksen kannattavuus ja vastuullinen toiminta

Tea-Mariia Pyykönen

Verkkokurssin kouluttaja

Tea-Mariia Pyykönen

Tea-Mariialla on vuosien kokemus sisustusalan yrittäjyydestä. Hänen mukaansatempaavan opetustyylin myötä saat arvokasta tietoa yrittäjyyteen liittyvistä asioista. Lisämausteena kurssilla on eri alojen asiantuntijahaastattelut, jotka tarjoavat syvempää asiantuntemusta eri aihealueista.

GB Square Placeholder

Hinta ja ajankohta

Verkkokurssin hinta on 295,00 € (sis. alv. 24 %).

Verkkokurssin materiaali on käytössäsi kolme kuukautta kurssin alkamisesta. Kurssin loppupuolella voit osallistua livewebinaariin, jossa pääset kyselemään ja keskustelemaan kurssiin liittyvistä asioista kurssin kouluttajan ja muiden kurssilaisten kanssa.

Seuraava kurssi alkaa 14.11.2022.

“Kurssi antoi uskallusta ja toivoa tulevalle sisustusyrittäjälle. Verkkokurssi oli todella helppo ja vaivaton tapa osallistua omassa tahdissa silloin kun se itselle sopi ja oli aikaa opiskella ja kuunnella luentoja.
Tästä se oma yrittäminen voi alkaa!”

– Katja Lönnqvist, kurssiosallistuja

Hanki hyvät perustiedot sisustusalan yrittäjyydestä!