SketchUp LayOut

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssisivustoa päivitetään. Tämä kurssi ei tällä hetkellä ole ostettavissa verkkokaupastamme.

Syvennä SketchUp osaamistasi Layout työkalun avulla. SketchUp LayOut on erinomainen työkalu, joka helpottaa ja nopeuttaa suunnittelijan työtä. Sen avulla voit muun muassa piirtää pohjakuvia eri paperikokoihin haluamaasi mittasuhteeseen nimiöineen. Opit myös, miten voit helposti tulostaa suunnitelmasi.

Mitä

Kurssin sisältö

Kurssi koostuu kymmenestä eri oppitunnista, jotka on jaoteltu aihealueiden mukaisesti. Kurssin aikana opit muun muassa seuraavia asioita:

• Kohteiden piirtäminen ja käsittely
  • Piirroksen luominen mittakaavaan
  • Sivujen lisääminen ja käsittely
  • SketchUp-mallien tuominen LayOutiin
  • Scrapbookin käyttö ja dwg-tiedostojen tuominen internetistä
  • Tulostaminen ja muut vientitoiminnot

Kurssimateriaali koostuu pääosin opetusvideoista.
Tällä verkkokurssilla sinulle tulee olla käytössä maksullinen ja voimassa oleva SketchUp PRO -lisenssi. Lisenssi ei kuulu kurssin hintaan.

Miksi

Vie suunnitelmasi ammattimaiselle tasolle

SketchUpin LayOut on erinomainen työkalu, joka helpottaa ja nopeuttaa suunnittelijan työtä. LayOut-työkalulla esim. pohjien piirtäminen eri paperikokoihin nimiöineen ja mittasuhteineen onnistuu näppärästi. LayOut on oiva työkalu havainnollisten digitaalisten esitysten luontiin. Ideat heräävät eloon havainnekuvien, pohjapiirrosten ja detaljien avulla.

Verkkokurssin hinta

Saat verkkokurssin hintaan 159 € (sis. alv 24%).

Kurssiaineisto on käytössäsi neljän kuukauden ajan ostohetkestä.

Kouluttaja

Tero Honkanen

Tero on IT-alan yrittäjä ja kouluttaja, jolla on useamman vuoden kokemus 3D- ja CAD-ohjelmistojen parissa työskentelystä sekä kouluttamisesta. Teron hyväntuulinen ja rento ote on saanut paljon hyvää palautetta opiskelijoiden keskuudessa.