SketchUp -perusteet

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssisivustoa päivitetään. Tämä kurssi ei tällä hetkellä ole ostettavissa verkkokaupastamme.

Opi SketchUp 3D-ohjelman perusteet helposti verkkokurssin kautta. Tämän kurssin voit suorittaa omaan tahtiisi selkeitä opetusvideoita seuraten. Kurssin käytyäsi pystyt jatkamaan ohjelman harjoittelua omatoimisesti ja alkaa mallintamaan omia tilasuunnitelmiasi SketchUp-ohjelmassa.

Mitä

Kurssin sisältö

Kurssi koostuu yhdeksästä eri oppitunnista, jotka on jaoteltu aihealueiden mukaisesti. Kurssin aikana opit muun muassa:

• Piirtämään pohjakuvia ja objekteja
  • Määrittelemään ja muokkaamaan materiaaleja
  • Objektin käsittelyn perusasiat
  • 3D-Warehousen käytön
  • Hyödyntämään eri tyylejä
  • Valmiiden kuvien ulosviennin
  • Tulostamaan suunnitelman mittakaavaan

Kurssimateriaali koostuu opetusvideoista ja kirjallisista ohjeista. Kurssivideot on tehty ensisijaisesti PC-tietokoneelle.

Kurssin alussa saat selkeät ohjeet SketchUpin lataamiseen ja asentamiseen. Tällä verkkokurssilla voit käyttää SketchUpin ilmaisversiota. Huomioithan, että ladataksesi SketchUp-ohjelman omalle koneellesi, tulee sinulla olla järjestelmätason oikeudet tietokoneeseesi. Lisäksi kannattaa tarkistaa, että järjestelmän ja näytönohjainten päivitykset ovat ajan tasalla.

Kenelle

Kaikille SketchUp-mallinnuksen perusteista kiinnostuneille

Verkkokurssi on suunnattu sinulle, joka haluat oppia SketchUp-mallinnusohjelman perusteet tai kerrata ohjelman perustiedot ja -taidot. Voit opiskella omassa tahdissa esimerkiksi työn ohessa. Kurssin materiaali on käytettävissäsi neljän kuukauden ajan.

Miksi

Hahmota ja esitä suunnitelmasi kolmiulotteisesti

SketchUp on helppokäyttöinen mallinnusohjelma, jonka avulla suunnitelmien havainnollistaminen käy kolmiulotteisesti. Ohjelma soveltuu arkkitehtooniseen luonnosteluun, tilasuunnitteluun ja vaikkapa tuotesuunnitteluun. Kurssilla keskitytään ohjelman käyttämiseen tilasuunnittelun näkökulmasta. SketchUp-ohjelma sopii esimerkiksi omien suunnitteluprosessien havainnollistamiseen ja myös ammattimaisten sisustussuunnitelmien tekemiseen.

Verkkokurssin hinta

Saat verkkokurssin hintaan 140,00 € (norm. 189 €) (hinta sis. alv 24 %).

Tarjous on voimassa 15.9.2022 asti.

Kurssiaineisto on käytössäsi neljän kuukauden ajan ostohetkestä.

Tero Honkanen

Tero on IT-alan yrittäjä ja kouluttaja, jolla on useamman vuoden kokemus 3D- ja CAD-ohjelmistojen parissa työskentelystä sekä kouluttamisesta. Teron hyväntuulinen ja rento ote on saanut paljon hyvää palautetta opiskelijoiden keskuudessa.

Kurssista sanottua:

“Olin vuosia sitten käynyt SketchUp:n perusteita ja tämä oli hyvä kurssi asioiden mieleen palauttamiseen. Mukana oli myös hyviä “jippoja”, joista en ollut tiennyt. Jokaisella kurssin vetäjällä on kuitenkin oma tyylinsä ja tässä kurssissa tempo oli riittävän rauhallinen ja esitys selkeä. KIITOS! :)”