Tapahtumatuottajan verkkokurssi

Tilaa laskulla
(ensisijaisesti yritysasiakkaat)

Osta verkkokaupasta

Taidolla suunniteltu ja toteutettu tapahtuma on erinomainen keino kasvattaa liiketoimintaa kaikenkokoisissa organisaatioissa. Kurssilla pääset opiskelemaan tapahtumien suunnittelua ja toteutusta omaan tahtiisi verkossa.

Mitä

Verkko-opinnot tapahtumien suunnittelun perusteisiin

Verkkokurssin aikana perehdyt tapahtumien järjestämisen perusasioihin alan asiantuntijoiden kouluttamana. Saat käytännön vinkkejä ja esimerkkejä sekä fyysisten että virtuaalitapahtumien suunnitteluun.

Kenelle

Kaikille tapahtumien parissa työskenteleville

Tapahtumatuottajan verkkokurssi on suunnattu kaikille, jotka haluavat oppia suunnittelemaan ja toteuttamaan tapahtumia. Kurssi sopii erinomaisesti kaikille tapahtumien parissa työskenteleville. Verkkokurssin perusoppeja voit hyödyntää monen kokoisiin tapahtumiin.

Miten

Itsenäistä verkko-opiskelua

Verkkokurssilla pääset opiskelemaan tapahtumien organisointia joustavasti omien aikataulujesi mukaan. Kurssi sisältää neljä moduulia, jotka koostuvat mm. opetusvideoista, asiantuntijahaastatteluista, kirjallisista materiaaleista, linkeistä ja vinkeistä.

Miksi

Uutta osaamista ja varmuutta omaan tekemiseen

Taidolla suunniteltu ja toteutettu tapahtuma on erinomainen markkinointikeino yritykselle ja onnistuneet tapahtumat voivat kasvattaa organisaatiosi liiketoimintaa. Tapahtumille on tilausta tänään ja tulevaisuudessa!

Verkkokurssin sisältö

Miksi tapahtuma järjestetään?
  • Tapahtuman tarkoitus ja tavoitteet
  • Tavoitteet ja tulosten mittaaminen
  • Tapahtumalajit
Kenelle tapahtuma järjestetään?
  • Kohderyhmien määrittely
  • Kohderyhmien vaikutus suunnitteluun
  • Viestintä, markkinointi ja kutsuprosessi
Mitä suunnittelet?
  • Luova suunnittelu
  • Sisällön suunnittelu
  • Virtuaalitapahtumat
Miten tapahtuma tuotetaan?
  • Tapahtuman tuottamisen prosessi
  • Tapahtuman tuotannon suunnittelu ja budjetointi
  • Tapahtuman ohjaaminen käytännössä

Verkkokurssin kouluttajat

Helena Wallo

Tapahtumatohtori, Faustus Oy

Helena on tapahtuma-alan vaikuttaja, kouluttaja, puhuja, bloggaaja sekä intohimoinen tapahtumaihminen. Helenalla on yli 30 vuoden kokemus alalta ja aikaisemmin hän on toiminut mm. markkinoinnin sekä markkinointiviestinnän tehtävissä, viestintätoimiston hallituksessa sekä kouluttajana. Helenan vahvuuksia ovat rohkeus ja värikkyys sekä vuorovaikutuksellinen opetustyyli.

Arttu Kallio

Planning director, TAPAUS

Artulla on yli 10 vuoden monipuolinen kokemus tapahtuma-alalta, ja nykyisin hän suunnittelee työkseen yritystapahtumia Tapauksella, missä hänen tehtäviinsä kuuluu erilaisten tapahtumien ideointi, konseptointi, suunnittelun ohjaaminen sekä myyntiesitysten tekeminen.

Kaisa Eljaala

Senior Account Manager, American Express Meetings & Events

Kaisalla on yli 20 vuoden kokemus tapahtuma-alalta ja silti hän innostuu alan projekteista, haasteista ja ihmisistä. Kaisa on ollut mukana erityyppisissä projekteissa: b2b, b2c, HR, isot ulkotapahtumat, messut, isot sisätapahtumat. Nykyisin Kaisa vetää tapahtumaliiketoiminta-yksikköä American Express GBT:llä.

Sijoita osaamiseesi

Verkkkokurssin hinta on 1 140€ (sis. alv 24%).

Kurssiaineisto on käytössäsi 12 kuukauden ajan. Kurssin suoritettuasi saat todistuksen tapahtumatuottajan verkkokurssista.

Ota tapahtumat haltuun!

Yritys tai organisaatio – onko teiltä tulossa useampi osallistuja verkkokurssille?

Jos organisaatiostanne on tulossa useampi osallistuja verkkokurssille – tiedustelkaa erityishinnoittelua. Voimme räätälöidä verkkokurssin lisäksi myös tapahtuma-alan koulutuspäiviä teille toiveidenne mukaan.

info@ajk-jatkokoulutus.fi

Haluatko laajemman koulutuksen tai alan ammattitutkinnon?

Jos haluat saada laajemman koulutuksen tai tutkinnon tapahtuma-alalle live-opetuksineen, suosittelemme hakeutumaan AJK-Jatkokoulutuksen tapahtumatuottajan koulutusohjelmaan. Koulutusohjelmamme sisältää verkko-opiskelun lisäksi opetuspäiviä ja etätehtäviä. Ohjelman voi suorittaa myös oppisopimuksella, jolloin opiskelija suorittaa samanaikaisesti liiketoiminnan ammattitutkinnon. Tutkintoyhteistyökumppanimme on Mercuria Pro.

Tapahtumatuottajan verkkokurssi on kuitenkin erinomainen vaihtoehto sinulle, joka haluat opiskella verkossa täysin omaan tahtiisi.

sis. alv. 24 %

Tilaa laskulla