Webinaari-tallenne: Sisustustrendit ja asuntostailaus

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Ota haltuun sisustamisen trendit ja asuntostailauksen uusimmat suuntaukset

Webinaari-tallenteen kautta perehdyt sisustustrendien uusimpiin suuntauksiin sekä asuntostailauksen saloihin kahden rautaisen ammattilaisen opastuksella. Webinaari sopii esimerkiksi sisustussuunnittelijoille, sisustusalan opiskelijoille, kiinteistönvälittäjille ja kaikille trendeistä ja asuntostailauksesta kiinnostuneille.

Tallenne on otettu 19.11.2020 järjestetystä Sisustustrendit ja asuntostailaus -livewebinaarista.

Webinaari-tallenteen sisältö:

Sisustamisen trendit pandemian muokkaamana, Malla Tapio
-Kodeista monitoimitiloja, miten teemme kodeistamme toimivia riippumatta neliöistä?
-Kestävää kehitystä muuttuneessa maailmassa
-Vuoden 2021 vahvimmat sisustustrendit ja värit

Kaupallinen stailaus ajan hengessä, Riina Ahtola
-Asunnonmyyntistailaus trendinä
-Myyntistailauksen eri osa-alueet
-Kohdelähtöinen stailauskartoitus
-Suunnitelmista toteutukseen
-Myyntistailaus tuotteena ja sen markkinointi
-Kaupallinen stailaus myynninedistäjänä -Kodinstailaus asiakaslähtöisesti

77,00 € (sis. alv 24%) (norm. 98,00 € (sis. alv 24%)).
Tarjous on voimassa 21.1.2021 asti.

Saat tallenteen heti käyttöösi ostotapahtuman jälkeen. Saat muutaman minuutin kuluttua ostotapahtumasta sähköpostiisi vahvistuksen ostoksestasi ja linkin tallenteeseen.

Kouluttajat:

Sisustussuunnittelija ja trendiasiantuntija Malla Tapio
Malla on sisustussuunnittelija ja trendiluennoitsija, joka on työskennellyt lähes 30 vuotta kuluttajamieltymysten tulkitsijana hankinnan, tuotekehityksen ja brändinhallinnan tehtävissä. Sisustussuunnittelun lisäksi hän luennoi ja konsultoi asumisen ja sisustamisen trendeistä, väreistä ja materiaaleista. Mallan aurinkoisen ja mukaansatempaavan opetuksen myötä kuulet sisustustrendien uusimmat tuulet.

Sisustussuunnittelija, ammattistailaaja ja toimittaja, Riina Ahtola
Riina on sisustussuunnittelija ja sisustustoimittaja, jonka ydinosaamiseen kuuluu asuntostailaus niin myynti- kuin sisustusmielessä. Hän on luennoinut jo usean vuoden ajan mieliaiheestaan asuntostailauksesta. Riinan pirteän ja innostavan opetuksen avulla pääset perehtymään asuntostailauksen saloihin.

Lisätietoja kurssista:

Sähköposti: info(a)ajk-jatkokoulutus.fi Puh: 050 532 1722