Työnäytekansio

Koulutusta suorittavat:

Työnäytekansion esittelyt ja päätös pidetään 2.12. Voit osallistua päätökseen AJK:ssa tai Zoomissa. Valmistaudu esittelemään oma työnäytekansiosi sekä antamaan palautetta myös muille opiskelijoille. Saat työnäytekansiosta suullista palautetta AJK:sta sekä kanssaopiskelijoilta.

Palauta työnäytekansio tänne kurssialustalle 29.11. mennessä .pdf-tiedostona.

Tutkintoa suorittavat

Työnäytekansioiden esittelyt pidetään 9.2.2022. Palauta kansio kurssialustalle viikkoa aiemmin eli 2.2. mennessä. Valmistaudu esittelemään oma työnäytekansiosi sekä antamaan palautetta myös muille opiskelijoille. Saat työnäytekansiosta suullista palautetta AJK:sta sekä kanssaopiskelijoilta.

Työnäytekansiosta

Työnäytekansio on kooste visuaalisen markkinoinnin työnäytteistäsi. Työnäytekansiossa esittelet omaa osaamistasi.

Työnäytekansio muodostuu työelämän työnäytteistä, koulutukseen liittyvistä työnäytteista ja muusta osaamisesta. Alkuun kannattaa laittaa itsesi esittely.

Työnäytteitä voivat olla esimerkiksi:

• esillepanot
  • näyteikkunat
  • mallinuken pukeminen
  • tilan toteutus
  • stailaus
  • suunnitelmapiirrokset
  • someosaaminen
  • muu osaaminen
  • harrastukset/muut kiinnostuksen kohteet

Huom! Työnäytekansion ei tarvitse sisältää kaikkea edellä mainittua, ne ovat vain esimerkkejä. Valitse kansioon vain onnistuneita työnäytteitä. Laatu on määrää tärkeämpi! Valitse ja karsi. Tuo kansiossa esiin monipuolinen visuaalisen markkinoinnin ammattitaitosi.

Myös työnäytekansion ulkoasu ja visuaalinen ilme kertoo osaamisestasi. Luo kansioon yhtenäinen visuaalinen ja graafinen ilme. Tee kansiostasi helposti luettava ja selkeä.

Laadi kansio sähköisenä. Voit itse valita, millä “ohjelmalla” toteutat kansiosi.

Ohjelmia voi olla esim.