Tammikuun koulutusinfot

Tervetuloa tutustumaan sisustussuunnittelijan, tapahtumatuottajan ja visualistin koulutuksiin! Toteutamme koulutusinfot etäyhteydellä.

Visualistin koulutusinfo

Ajankohta: Perjantai 12.1. klo 9-10

Infossa kuulet mm. millainen on visualistin koulutus sekä ammattitutkinto. Lisäksi kuulet, millaista visualistin työ käytännössä on ja millaisiin työtehtäviin AJK:sta on työllistytty. Mukana infossa on myös visualistikouluttajamme Saija Pitkänen.

Tapahtumatuottajan koulutusinfo

Ajankohta: Keskiviikko 17.1. klo 11-12

Infossa kuulet mm., mitä kaikkea koulutusohjelmamme sisältää ja sen kahdesta eri suoritustavasta (“koulutus- vs. tutkintopolku”). Kerromme kattavasti koulutusohjelman rakenteesta, sisällöstä sekä aikuisopiskelusta.

Sisustussuunnittelijan koulutusinfo

Ajankohta: Tiistai 23.1. klo 18-19

Infossa kuulet mm. millainen on sisustussuunnittelijan koulutus, millaista sisustussuunnittelijan työ on käytännössä ja millaisiin työtehtäviin AJK:sta on työllistytty. Infoillassa on mukana myös vastuukouluttajamme, sisustusarkkitehti Riia Rauhala.

Ilmoittaudu mukaan alla olevalla lomakkeella.

Ilmoittaudu koulutusinfoihin

Ilmoittaudun(Pakollinen)
Lähetämme koulutusinfon osallistumislinkin ja infomateriaalin sähköpostitse.(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.