Tapahtumatuottajan verkkokurssi

Tapahtuma-ala kasvaa tulevaisuudessa ja alalle tarvitaan osaajia. Nyt on siis hyvä aika kouluttautua tulevaisuuden tapahtumia varten!

Tapahtumatuottajan verkkokurssi on suunnattu kaikille, jotka haluavat oppia suunnittelemaan ja toteuttamaan vaikuttavia tapahtumia. Kurssi sopii erinomaisesti kaikille tapahtumien parissa työskenteleville, jotka haluavat kehittää omaa tapahtuma-alan osaamistaan sekä saada uusia näkökulmia ja ideoita tapahtumasuunnitteluun. Se sopii myös kaikille, jotka haluavat suunnata uraansa kohti tapahtuma-alaa.

Tapahtumatuottajan verkkokurssilla voi aloittaa opiskelun milloin tahansa ja suorittaa kurssin täysin omien aikataulujen mukaan. Kurssilla opiskellaan opetusvideoiden, asiantuntijahaastatteluiden kirjallisten materiaalien ja pienimuotoisten tehtävien avulla.

Aloita joustavat verkko-opiskelut!