Sisustuksen trendit ja myyntistailaus -webinaari

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

sis. alv. 24 %

Tilaa laskulla

Osta verkkokaupasta

Kahden webinaarin sarjassa sukellat sisustustrendien ja myyntistailauksen maailmaan. Webinaarin ensimmäisessä osassa perehdyt tämän hetken ja tulevaisuuden sisustustrendeihin ja stailauksen merkitykseen kodin sisustuksessa ja myymisessä. Webinaarin toinen osa sukeltaa syvemmälle trendien vaikutukseen sisustussuunnittelijan työhön ja kaupallisen stailauksen eri osa-alueisiin. Webinaarin keskusteluissa on mukana useita mielenkiintoisia vieraita, kuten sisustusarkkitehti Marko Paananen, kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay, markkinointipäällikkö Liisa Nurro Väritukku Oy ja sisustussuunnittelija Siru Vainio Topi-Keittiöt Oy.

Webinaarin ajankohdat ovat 3.3.2022 klo 17.30-19.30 ja 17.3.2022 klo 9.00-15.00.
17.3.2022 päivässä on vielä tilaa! Varaa paikkasi webinaarista pian!

Mitä

Trendit ja myyntistailaus -webinaari

Webinaarista saat tietoa sisustustrendeistä ja myyntistailauksen vaikutuksesta kodin sisustukseen ja myyntiin sekä sen eri osa-alueista.

Kenelle

Suunnittelijoille ja kaikille trendeistä sekä stailauksesta kiinnostuneille

Webinaarisarjan ensimmäinen osa keskittyy yleisellä tasolla vallitseviin sisustuksen trendisuuntauksiin ja myyntistailauksen merkitykseen kodin sisustuksessa ja myynnissä. Webinaarisarjan ensimmäinen osa sopii kaikille trendeistä ja stailaamisesta kiinnostuneille tai niiden parissa jo työskenteleville.

Webinaarisarjan toisessa osassa syvennytään siihen, miten trendit vaikuttavat suunnittelutyöhön sekä mitä ovat stailauksen eri osa-alueet. Toinen osa sopii erityisesti suunnittelun ammattilaisille, mutta myös kaikille aihealueesta kiinnostuneille.

Miten

Seuraa ja osallistu webinaariin joustavasti – vaikka kotisohvalta

Webinaarisarjan molemmat osat järjestetään livewebinaareina Zoom-ohjelman välityksellä. Voit osallistua mukaan mistä vain, kunhan sinulla on toimiva verkkoyhteys.

Miksi

Inspiroidu ja hanki uutta osaamista

Saat tuoreimman tiedon sisustustrendeistä ja myyntistailauksesta. Kuulet myös, miten trendit näkyvät uutuustuotteissa ja materiaaleissa ja miten trendit vaikuttavat suunnittelutyöhön. Perehdyt myös siihen, miten stailaus vaikuttaa asunnon myyntiin ja mistä eri osa-alueista stailaus muodostuu.

Webinaarissa mukana

Malla Tapio

Malla on sisustussuunnittelija ja trendiasiantuntija. Hän tekee sisustussuunnittelua sekä yrityksille että yksityisille ihmisille, minkä lisäksi hän on luennoinut ja välittänyt trendien ilosanomaa useissa medioissa ja koulutustilaisuuksissa. Mallan innostavassa opissa pääset syventymään trendien maailmaan.

Riina Ahtola

Riina on sisustussuunnittelija ja -toimittaja sekä ammattistailaaja. Riinalla on monipuolinen kokemus sisustusalalta ja vankka osaaminen asunnon myyntistailauksesta. Riina on toiminut myös sisustustuottajana Remppa vai muutto Suomi -televisiosarjassa. Riinan opastuksella perehdyt myyntistailauksen teemoihin.

Marko Paananen

Remppa vai Muutto -ohjelmasta tuttu sisustusarkkitehti Marko Paananen on pitkän linjan ammattilainen, jolle on kertynyt vankka kokemus alalta. Marko on mukana webinaarin ensimmäisessä osassa keskustelemassa siitä, miten ammattilaiset stailaavat omaa kotiaan.

Anne Ramsay

Remppa vai muutto -ohjelmasta tuttu kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay on rautainen kiinteistönvälitysalan ammattilainen. Anne on mukana webinaarin ensimmäisessä osassa keskustelemassa siitä, miten ammattilaiset stailaavat omaa kotiaan.

Webinaarin sisältö

3.3.2022
Sisustustrendit 2022 & Stailauksen merkitys sisustuksessa ja asunnon myynnissä
  • Skandi, boho, retro vai klassisuus?
  • Vastuullinen sisustaminen trendinä
  • Miten trendit näkyvät uutuustuotteissa ja valikoimissa?
  • Onko kodin stailaus uuden ajan ilmiö?
  • Miten stailaus vaikuttaa asunnon myyntiin?
  • Miten ammattilaiset itse stailaavat kotiaan? Keskustelussa mukana sisustusarkkitehti Marko Paananen ja kiinteistönvälittäjä Anne Ramsay
17.3.2022
Trendien vaikutus suunnitteluun & Stailaus ajan hengessä
  • Asumisen muotojen muutokset: etätyön lisääntyminen ja vastuullisuus, arvojen muutos
  • Ulkoa sisään: biophilia ja floraphy
  • Myyntistailauksen eri osa-alueet
  • Näin stailataan vuonna 2022
  • Kaupallisen stailauksen genret
  • Kodin stailaus asiakaslähtöisesti
  • Asuntoflippaus – sisustajien uusi sijoitusmuoto?

Webinaarin hinta

Voit osallistua koko webinaariin tai halutessasi vain jompaankumpaan osioon. Webinaarin ensimmäinen osa sopii kaikille trendeistä ja myyntistailauksesta kiinnostuneille. Toinen osio soveltuu erityisesti suunnittelualan ammattilaisille, mutta myös kaikille niille, jotka haluavat syventyä paremmin trendien ja myyntistailauksen aihealueisiin.

Webinaarin hinta:

Koko webinaari 195,00 € (sis. alv. 24 %)

Webinaarin 1 osa 3.3.2022 65,00 € (sis. alv. 24 %)

Webinaarin 2 osa 160,00 € (sis. alv. 24 %)

Webinaarin 2 osassa on vielä tilaa! Ilmoittaudu mukaan ja varaa paikkasi webinaarista.

Webinaarista otetaan tallenne, joka on osallistujien katsottavissa 2 kk webinaarin ajankohdasta eteenpäin.

Voit ostaa koko webinaarin tai sinua eniten kiinnostavan osion: