
Tapahtumatuottajan koulutus

- AIKA
- 28.9.2022 – 10.5.2023
- KESTO
- 9 kk
- LAAJUUS
- 8 etäopetuspäivää
- 4 verkkomoduulia
- HAKUAIKA
- 16.9.2022 asti
Tapahtumatuottajan koulutuksen aihealueet
Tapahtumasuunnittelu
Tapahtuman käsikirjoitus
Elämyksellisuus ja vastuullisuus
Trendit
Tapahtumalajit
Tapahtumasuunnitelman toteutus
Projektinhallinta
Tapahtuman johtaminen
Tapahtumatekniikka
Tapahtumarakentaminen
Hybridi- ja virtuaalitapahtumat
Tapahtuman arviointi
Jälkimarkkinointi
Budjetointi
Turvallisuus ja luvat
Tarjoilut
Hinta
Koulutuksen hinta on 2 680 € (sis. alv 24%).
Voit maksaa koulutuksen kertamaksuna, kahdessa erässä, neljässä erässä tai kuukausimaksuina. Opiskelupaikan varausmaksu 200 € sisältyy hintaan ja se maksetaan opiskelupaikan vahvistamisen yhteydessä.



Kasvava tarve tapahtuma-alan osaajille
Tapahtumien merkitys osana tavoitteellista markkinointiviestintää kasvaa kaiken aikaa, joten alan osaajia tarvitaan sekä fyysisten että virtuaalisten tapahtumien tuottamiseen niin pienissä kuin isoissakin organisaatioissa. Tapahtumatuottajia tarvitaan tapahtumien tuottamiseen erikoistuneissa yrityksissä ja kaikissa organisaatioissa, jotka haluavat tapahtumien avulla kasvattaa liiketoimintaansa.
Alan huippukouluttajat

Helena Wallo
Tapahtumatohtori, Faustus Oy
Helena on tapahtuma-alan vaikuttaja, kouluttaja, puhuja, bloggaaja sekä intohimoinen tapahtumaihminen. Helenalla on 30 vuoden kokemus alalta ja hän on aikaisemmin toiminut mm. markkinoinnin sekä markkinointiviestinnän tehtävissä, viestintätoimiston hallituksessa sekä kouluttajana. Helenan vahvuuksia ovat rohkeus sekä vuorovaikutuksellinen opetustyyli.

Arttu Kallio
Planning director, TAPAUS
Artulla on noin 12 vuoden monipuolinen kokemus tapahtuma-alalta. Nykyisin hän suunnittelee työkseen yritystapahtumia Tapauksella, jossa hänen tehtäviinsä kuuluu erilaisten tapahtumien ideointi, konseptointi, suunnittelun ohjaaminen sekä myyntipresentaatioiden tekeminen.

Kaisa Eljaala
Senior Account Manager, American Express Meetings & Events
Kaisalla on yli 20 vuoden kokemus tapahtuma-alalta ja silti hän innostuu edelleen alan projekteista, haasteista ja ihmisistä. Kaisa on ollut mukana erilaisissa projekteissa, kuten b2b-, b2c- ja HR-tapahtumissa, isoissa sisä- ja ulkotapahtumissa sekä messuilla. Nykyisin Kaisa vetää tapahtumaliiketoiminta-yksikköä American Express GBT:llä.