UUTTA!

HAKUAIKA

• 20.9.2024 asti

Sukella tekoälyn mahdollisuuksiin markkinoinnissa

AJK-Jatkokoulutus aloittaa lokakuussa tekoälypainotteisen markkinointikoulutuksen. Koulutuksen aikana perehdytään monipuolisesti tekoälyn käyttöön markkinoinnin suunnittelusta sisällöntuotantoon ja tulosten analysoimiseen.

Tekoälystä tehoa markkinointiin

Koulutus sopii erinomaisesti kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville sekä yrittäjille, jotka ovat kiinnostuneita oppia hyödyntämään tekoälyä markkinointityössä tai oman yrityksen markkinoinnissa. Koulutus ei edellytä aikaisempaa osaamista tekoälyn käytöstä.

Kouluttaudu edullisesti oppisopimuksella

Koulutukseen voi osallistua kustannustehokkaasti oppisopimuksella, jolloin suoritat Liiketoiminnan ammattitutkintoon sisältyvän Markkinointiviestinnän toimeksianto -tutkinnon osan. Osatutkinto suoritetaan yhteistyössä Mercuria Pro:n kanssa.

Koulutusyhteistyössä Aava & Bang

Kouluttajina toimivat Aava & Bangin asiantuntevat kouluttajat. Koulutukseen sisältyy viisi opetuspäivää:

8.10.2024 klo 9-16 Orientaatio ja tekoälyn perusteet / Lähiopetus Helsingissä

12.11.2024 klo 9-16 Markkinoinnin suunnittelu tekoälyä hyödyntäen / Etäopetus

12.12.2024 klo 9-16 Tekoäly markkinoinnin sisällöntuotannossa / Etäopetus

29.1.2025 klo 9-16 Visuaalisuus tekoälyä hyödyntäen / Lähiopetus Helsingissä

6.3.2025 klo 9-16 Markkinoinnin tulokset ja analysointi, tekoälyn tulevaisuus ja koulutuksen päätös / Lähiopetus Helsingissä

Tekoälykoulutuksen hinta ja hakeminen

Koulutusohjelmaan haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Hakuaika 8.10.2024 alkavaan koulutukseen päättyy 20.9.2024.

Tekoälykoulutuksen hinta oppisopimuksella on 150 €. Tällöin suoritat koulutuksen aikana markkinointiviestinnän toimeksianto -tutkinnon osan.

Ilman oppisopimusta koulutuksen hinta on 2450 € (sis. voimassa oleva alv). Koulutusmaksun voi jakaa yhteen, kahteen tai viiteen maksuerään.

Opi hyödyntämään tekoälyä markkinoinnissa ja pysy kehityksessä edelläkävijänä!