UUTTA!

Tehoa markkinointiin tekoälyllä -koulutus

AIKA

  • 8.10.2024 – 6.3.2025

LAAJUUS

  • 5 opetuspäivää + tutkinto-ohjaus

TOTEUTUS

  • etä + lähiopetus

HAKUAIKA

  • 20.9.2024 asti

Sukella tekoälyn mahdollisuuksiin markkinoinnissa

AJK-Jatkokoulutus aloittaa lokakuussa tekoälypainotteisen markkinointikoulutuksen. Koulutuksen aikana perehdytään monipuolisesti tekoälyn käyttöön markkinoinnin suunnittelusta sisällöntuotantoon ja tulosten analysoimiseen.

Tekoälystä tehoa markkinointiin

Koulutus sopii erinomaisesti kaikille markkinoinnin parissa työskenteleville sekä yrittäjille, jotka ovat kiinnostuneita oppia hyödyntämään tekoälyä markkinointityössä tai oman yrityksen markkinoinnissa. Koulutus ei edellytä aikaisempaa osaamista tekoälyn käytöstä.

Kouluttaudu edullisesti oppisopimuksella

Koulutukseen voi osallistua kustannustehokkaasti oppisopimuksella, jolloin suoritat Liiketoiminnan ammattitutkintoon sisältyvän Markkinointiviestinnän toimeksianto -tutkinnon osan. Osatutkinto suoritetaan yhteistyössä Mercuria Pro:n kanssa. Koulutuksen voi suorittaa myös ilman oppisopimusta ja osatutkinnon suorittamista.

Koulutuksen ohjelma

8.10.2024 klo 9-16 Orientaatio ja tekoälyn perusteet / Lähiopetus Helsingissä

12.11.2024 klo 9-16 Markkinoinnin suunnittelu tekoälyä hyödyntäen / Etäopetus

12.12.2024 klo 9-16 Tekoäly markkinoinnin sisällöntuotannossa / Etäopetus

29.1.2025 klo 9-16 Visuaalisuus tekoälyä hyödyntäen / Lähiopetus Helsingissä

6.3.2025 klo 9-16 Markkinoinnin tulokset ja analysointi, tekoälyn tulevaisuus ja koulutuksen päätös / Lähiopetus Helsingissä

Koulutusyhteistyössä Aava & Bang

Kouluttajina toimivat Aava & Bangin markkinoinnin ja tekoälyn asiantuntijat.

Jesse Bäck

Tiiminvetäjä, Verkkopalvelut, KTM

Jesse Bäck on kokenut verkkoteknologian asiantuntija, jolla on yli vuosikymmenen kokemus web-kehityksen ja digitaalisen markkinoinnin alueilta. Aava & Bangilla hän johtaa verkkopalvelutiimiä, joka hyödyntää aktiivisesti tekoälyä ohjelmoinnissa, datan analysoinnissa ja käyttökokemuksen optimoinnissa. Lisäksi Jesse on intohimoinen generatiivisen tekoälyn seuraaja, tutkija ja soveltaja, jossa ammatillinen kiinnostus ja henkilökohtainen harrastus yhtyvät.

Eveliina Vähä-Ruka

Strategi, Digitaaliset palvelut, KTM

Eveliina Vähä-Ruka on työskennellyt viimeiset 10 vuotta markkinointi- ja IT-alan konsulttina ja nähnyt urallaan monen uuden teknologian tuomat hyödyt sekä haitat. Hän hyödyntää ja kouluttaa tekoälyä omassa työssään päivittäin ja seuraa aktiivisesti tekoälykehitykseen liittyvää uutisointia. Hän toimii myös Aava & Bangin tekoälytyöryhmän puheenjohtajana.

Jouni Sutinen

Strategi, Digitaaliset palvelut, Merkonomi

Jouni Sutisella on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin alalta, jonka aikana hän toiminut luovassa työssä laajasti niin perinteisen median kuin digitaalisen median parissa. Tämän hetken vastuualue on myynnin ja markkinoinnin yhteispelin ja sitä tukevien teknologioiden parissa sekä B2B ja B2C digimarkkinoinnin suunnittelussa.

Sampo Soininen

Digimarkkinoinnin asiantuntija, KTM

Sampon vahvin osaamisalue on digi- ja somemarkkinoinnin sekä tekoälyn kokonaisvaltainen hyödyntäminen markkinoinnissa sekä sen vaikuttavuuden mittaaminen. Sampolta luontuu niin Google Ads, Display, Facebook ja Instagram kun LinkedIn kampanjoiden tuloksekas pystytys ja seuranta, remarketingia unohtamatta. Case-esimerkkien avulla Sampo paketoi tekoälyavusteisen some- ja digimarkkinoinnin parhaat käytännöt helposti omaksuttavaan muotoon.


Tekoälykoulutuksen hinta ja hakeminen

Koulutusohjelmaan haetaan sähköisellä hakulomakkeella. Hakuaika 8.10.2024 alkavaan koulutukseen päättyy 20.9.2024.

Tekoälykoulutuksen hinta oppisopimuksella on 150 €. Tällöin suoritat koulutuksen aikana markkinointiviestinnän toimeksianto -tutkinnon osan.

Koulutukseen voi osallistua myös ilman oppisopimusta ja osatutkinnon suorittamista. Tällöin koulutuksen hinta on 2450 € (sis. alv 25,5%). Koulutusmaksun voi jakaa yhteen, kahteen tai viiteen maksuerään.

Opi hyödyntämään tekoälyä markkinoinnissa ja pysy kehityksessä edelläkävijänä!



Vieritä ylös