TIEDOTE

AJK:n koulutusjärjestelyt epidemia-aikana

AJK:n kaikki koulutukset toteutetaan myös korona-aikana.

Alkuvuonna 2022 toteutamme koulutukset etäyhteydellä. Epidemiatilanteen parantuessa, siirrymme osassa opetuspäiviä hybriditoteutukseen, jossa opiskelijoillamme on mahdollisuus valita, osallistuuko hän opetukseen lähiopetuksena vai etäyhteyden kautta. Olemme tiedottaneet ja ohjeistaneet opiskelijoitamme ja kouluttajiamme toimenpiteistä, joilla pyrimme takaamaan mahdollisen turvallisen opiskeluympäristön. Koulutustilojenne siivousta on tehostettu, noudatamme turvavälejä, velvoitamme kasvomaskin käyttöön ja AJK:n tiloissa saa olla ainoastaan täysin terveenä.

Pyrimme järjestämään mahdollisimman laadukasta koulutusta myös poikkeusaikana! Haluamme toimia vastuullisesti ja tarjota opiskelijoillemme, kouluttajillemme ja toimistotiimille mahdollisimman turvallisen opiskelu- ja työympäristön näinä poikkeuksellisina aikoina.

Opiskelijoiden ja opettajien koronatiedotteet:

Opiskelijoiden koronatiedote

Kouluttajien koronatiedote