Onnistu visualistiyrittäjänä -verkkokurssi

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssin hinta:

215 € (sis. alv 24 %)

Kurssilta saat vinkit omaan yritystoimintaasi! Visualistiyrittäjän verkkokurssi on suunnattu kaikille visualisteille ja muille luovan alan ammattilaisille, jotka haluavat kirkastaa yritysideaansa ja saada vinkkejä yrittäjyyden alkutaipaleelle.

Näkökulmia ja vinkkejä omaan yrittäjyyteen

Kurssilta saat käytännönläheisiä näkökulmia ja neuvoja oman yritysideasi ja palveluvalikoimasi kirkastamiseen. Kurssin jälkeen osaat myydä omia palveluitasi taidokkaammin ja asiakaslähtöisemmin. Tunnistat omat vahvuutesi yrittäjänä ja osaat viestiä niistä ammattitaitoisesti. Opit myös aikatauluttamaan ja hinnoittelemaan työtäsi.

Kurssilla perehdyt seuraaviin aihealueisiin:

• Ammattitaidon tunnistaminen ja kehittäminen
  • Henkilöbrändin luominen
  • Myyntityö
  • Viestintä ja markkinointi
  • Projektin- ja ajanhallinta
  • Verkostot voimavarana
  • Case SKISSI – visualistiyrittäjän asiakasprojektit

Kurssin kouluttajana toimii visualistiyrittäjä Virve Arvola, jolla on usean vuoden kokemus yrittäjyydestä alalla. Kurssista voikin sanoa, että se on laadittu yrittäjän elämästä suoraan toisille yrittäjille ja siitä haaveileville.

Visualisteille ja muille luovan alan ammattilaisille

Onnistu visualistiyrittäjänä -verkkokurssi on suunnattu sinulle, joka haluat alkaa visualistiyrittäjäksi tai toimit jo yrittäjänä. Voit olla visualistiopiskelija, visualistiksi valmistunut tai alaa itsenäisesti oppinut. Kurssi sopii myös muille luovan alan ammattilaisille.

Itsenäistä opiskelua verkossa

Voit suorittaa kurssin verkossa perusteellisten opetusvideoiden sekä itsenäisten tehtävien avulla, joiden tarkoituksena on toimia oman yrittäjäpolkusi kehittämisen tukena. Kurssi koostuu seitsemästä osa-alueesta, jotka sisältävät yhteensä 21 opetusvideota. Videomateriaalia on yhteensä noin kuusi tuntia. Kurssi sisältää myös kirjallista, ladattavaa oheismateriaalia oman yrittäjyyden työstämisen tueksi.

Sijoita osaamiseesi

Verkkokurssin hinta nyt 215 € (sis. alv 24%). Voit hankkia kurssin koska vain ja opiskella verkkokurssia omaan tahtiisi. Verkkokurssin aineisto on käytettävissäsi 12 kuukauden ajan kurssin ostohetkestä.

Kouluttajana Virve Arvola

Kurssin kouluttaja Virve Arvola on toiminut visualistiyrittäjänä vuodesta 2010 alkaen. Virve on luova ja monipuolinen visuaalisen markkinoinnin asiantuntija, jonka yritys Skissi auttaa kaupan alan toimijoita löytämään täyden potentiaalinsa muuttuvassa myynnin kentässä. Verkkokurssilla Virve kouluttaa omaan yrittäjäkokemukseensa peilaten. Virve Arvola kouluttaa myös visualistiopiskelijoita AJK:lla ja tarjoaa konsultaatiopalveluja yritysten edustajille.

Virven opetustyyli on empaattinen ja mukaansatempaava. Alan kokeneena yrittäjänä Virve on innostunut jakamaan tietotaitoaan kaikille visualistiyrittäjyydestä kiinnostuneille sekä jo alalla toimiville. Visualistiyhdistyksen hallituksen puheenjohtajana sekä kansainvälisen British Display Societyn jäsenenä Arvola on alansa muutoksien ja uusien innovaatioiden näköalapaikalla.

Sijoita osaamiseesi ja onnistu yrittäjänä!