Sisustussuunnittelun perusteet

Aloita

Kurssin hinta:

295 € (sis. alv 24 %)

Haluatko oppia suunnittelemaan oman näköisen ja mielenkiintoisen sisustuksen?

Sisustussuunnittelun perusteet -verkkokurssi sopii niin oman kodin sisustamisesta kiinnostuneille kuin innokkaille sisustajille, remontoijille ja harrastajille. Kurssilta saat varmuutta sisustusvalintoihin sekä vinkkejä oman tyylin löytämiseksi.

Mitä

Verkkokurssi kodin sisustamisesta

Verkkokurssin aikana saat vinkkejä oman kodin sisustussuunitelman tekoon. Saat tietoa sisustamisen eri osa-alueista ja vinkkejä sisustusprojektin ja remontin suunnitteluun sekä aikatauluttamiseen.

Kenelle

Harrastajille ja remontoijille

Verkkokurssi sopii sinulle, joka olet kiinnostunut oman kodin sisustamisesta. Se on oivallinen kurssi harrastajille, sisustajille ja oman kodin remontoijille.

Miten

Itsenäistä opiskelua verkossa

Voit suorittaa kurssin täysin verkossa mukaansatempaavien opetusvideoiden avulla. Opetusvideot ovat kestoltaan keskimäärin 20-30 minuuttia. Kurssi koostuu kolmesta eri moduulista ja kolmestatoista oppitunnista, jotka on jaoteltu aihealueiden mukaisesti.

Miksi

Löydä oma sisustustyyli

Kurssilta saat perustiedot oman kodin sisustuksen suunnitteluun, tekemiseen ja toteutukseen. Saat varmuutta omiin sisustusvalintoihin ja vinkkejä oman tyylin löytämiseksi. Kurssilla perehdyt muun muassa värisuunnitteluun, eri sisustusmateriaaleihin, oman suunnitteluprojektin aikatauluttamiseen, sisustustyyleihin sekä sisustuksen viimeistelyyn ja stailauksen saloihin.

Verkkokurssin sisältö

Suunnittelun lähtökohdat
  • Oman kodin sisustussuunnitelman teko
  • Värien käyttö sisustuksessa
  • Sisustustyylit
  • Sisustusmateriaalit
  • Sisustustekstiilit
  • Asuintilat ja kalustesuunnittelu
Suunnitelmien tarkentaminen
  • Keittiön suunnittelu
  • Kiintokalusteet ja säilytys
  • Kylpyhuoneen ja saunan suunnittelu
  • Valaistus sisustussuunnittelussa
Suunnitelmien viimeistely ja toteutus
  • Trendien käyttö sisustuksessa
  • Stailaus ja sisutuksen viimeistely
  • Suunnitelman toteutus käytännössä

Tilaa ilmaiset sisustusvinkit sähköpostiisi!

Tilaa ilmaiset sisustusvinkit
Haluan liittyä AJK-Jatkokoulutuksen uutiskirjeen tilaajaksi.(Pakollinen)

Verkkokurssin kouluttajat

Tea-Mariia Pyykönen

Sisustussuuunnittelija Sisustus Linne Oy

Tea-Mariialla on vuosien kokemus sisustusalan yrittäjyydestä. Hänen iloisen ja mukaansatempaavan opetustyylin myötä saat arvokasta tietoa, selkeitä ohjeita sekä varmuutta omien suunnitelmiesi kirkastamiseksi.

Lars Räihä

Sisustusarkkitehti, SIO Räihä Interiors

Lassella on oma suunnittelutoimisto, jonka lisäksi hän luennoi aktiivisesti alan kursseilla. Hän on erikoistunut sekä kotien että julkisten tilojen suunnitteluun. Lasse on perehtynyt hyvin markkinoilla oleviin tuotteisiin ja materiaaleihin.

Erja Taipale

Sisustus- ja valaistussuunnittelija
Tilasi Oy

Erja tekee oman suunnittelutoimistonsa kautta sisustus- ja valaistussuunnittelua ja opettaa tällä kurssilla valaistukseen liittyviä asioita. Hänen vahvuutensa on tilan hahmotuskyky, joka on valaistussuunnittelussa tärkeeä.

Verkkokurssin hinta

Verkkokurssin hinta on 295 € (sis. alv 24%).

Verkkokurssin materiaali on käytössäsi kuuden kuukauden ajan ostohetkestä. Voit suorittaa kurssia omaan tahtiisi. Kurssin lopuksi saat todistuksen itsellesi.

Opiskelijakokemuksia

“Kurssia oli helppo ja mukava suorittaa aina itselle sopivana ajankohtana. Opetusvideot olivat selkeitä ja sopivan pituisia. Materiaalit olivat helposti ladattavissa oman käyttöni tarpeisiin, muistin virkistämiseksi sekä omien muistiinpanojeni täydentämiseksi.

Kurssilta sain itse myös hyvää ”nippelitietoa” asioista mitä en aiemmin ollut edes tullut ajatelleeksi. Tätä kurssia voin ehdottomasti suositella etenkin heille, jotka eivät koskaan aikaisemmin ole tehneet minkäänlaista remonttia, eivätkä liiemmin miettineet sisustamista sen kummemmin.”

– Hanna Luhtanen, kurssiosallistuja

Ota oman kotisi sisustus haltuun!