Visuaalisen brändiviestinnän ja tuotestailauksen kurssi

Nykyinen tila
Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kenelle kurssi on suunnattu?

Visuaalisen brändiviestinnän ja tuotestailauksen kurssi on suunnattu kaikille visuaalisesta viestinnästä ja tuotekuvaamisesta kiinnostuneille. Kurssi sopii erittäin hyvin visualisteille, sisustussuunnittelijoille, verkkokauppiaille, aloitteleville ja kokeneille yrittäjille sekä kaikille markkinointiviestinnän parissa työskenteleville täydennyskoulutuksena. Kurssi toteutetaan etäyhteydellä. Kuvausosiossa keskitymme kännykällä kuvaamiseen sen helppouden sekä kännykkäkameroiden nykyisen laadukkuuden takia.

Miksi sinun kannattaa osallistua kurssille?

Kurssilta saat sekä arvokkaita käytännön vinkkejä että syväluotaavampia strategisia näkökulmia tämän päivän visuaaliseen brändiviestintään, tuotestailaukseen ja -kuvaamiseen. Kurssin kouluttajina toimivat alojensa kokeneet ammattilaiset brändisuunnittelija ja luova johtaja Johanna Souru sekä sisustussuunnittelija ja stylisti Minna Jones

Voit hyödyntää kurssin oppeja esimerkiksi oman henkilö- tai yritysbrändisi kehittämisessä, verkkokaupan tuotekuvissa tai visuaalisen markkinointiviestinnän työtehtävissäsi. Saat arvokkaita oppeja kurssilla siihen, miten havainnoida kuvaustilanteessa valokuvauksen kohdetta (ml. materiaalit ja värit) ja huomioida valon vaikutusta kuviin. Kurssi tarjoaa hyvin konkreettisia ja käytännönläheisiä näkökulmia stylistin työhön.

Kurssin sisältö:

Kurssin opetus järjestetään etänä Zoom-videoyhteyden kautta. Kurssi koostuu neljästä opetuskerrasta Zoomin kautta yhdessä koko ryhmän kanssa sekä pienistä itsenäisistä tehtävistä, joiden tarkoituksena on tehostaa oppimistasi ja viedä opetussisältöjä heti käytäntöön. Kurssilaiset saavat kurssin jälkeen tallenteen käyttöönsä opetuksista. Kurssin käytännönläheinen opetus pohjautuu kouluttajien omaan, laajaan tietotaitoon ja case-esimerkkeihin.

Kurssilla perehdyt seuraaviin aihealueisiin:

Visuaalinen brändiviestintä
Johanna Souru
25.-26.5.2021
  • Vaikuttava brändikokemus: Mikä on brändi ja miten brändi vaikuttaa?
  • Visuaalisen brändäyksen elementit
  • Case-esimerkit henkilöbrändäyksestä tunnetuimpiin suomalaisbrändeihin
  • Kuvien erilaiset roolit ja tarinallistaminen
  • Brändiviestintä somessa
  • Case-esimerkit kuvallisesta brändiviestinnästä ja somemarkkinoinnista

Tuotestailaus ja -kuvaus
Minna Jones
7.-8.6.2021
  • Johdanto tuotestailauksiin ja -kuvauksiin
  • Millaista stylistin työ on käytännössä?
  • Stailauksen malliesimerkit
  • Pienen stailatun setin rakentaminen käytännössä, demon kautta
  • Kauniiden tuotekuvien ottaminen – vaikka ihan kotoa käsin!
  • Kotitehtävä ja kouluttajan palaute: Suunnittele ja ota oma stailattu tuotekuva

Ajankohta

Opetuspäivät ja -ajankohdat ovat:

25.5. klo 9-12 | Vaikuttava brändikokemus ja visuaalinen brändäys
26.5. klo 9-12 | Kuvallinen brändiviestintä, tarinallistaminen ja brändi somessa
7.6. klo 10-11.30 | Johdanto stailauksiin ja kuvauksiin. Millaista stylistin työ on käytännössä?
8.6. klo 9-11 | Stailauksen malliesimerkit, pienen stailatun setin rakentaminen käytännössä ja tuotekuvien ottaminen ja editointi kotoa käsin. Huom. voit ottaa kuvat kännykällä, et tarvitse kurssille järjestelmäkameraa.

Tuotestailauksen ja -kuvaamisen osion lopuksi kaikki kurssilaiset saavat kotitehtävän. Kotitehtävänä on suunnitella ja ottaa oma tuotekuva. Jokainen kurssilainen lähettää oman kuvansa kurssin yhteiseen keskusteluryhmään ja jokainen kurssilainen saa kouluttaja Minna Jonesin palautteen kuvastaan! Lisäksi kurssilaiset pääsevät tätä kautta ihastelemaan yhdessä toistensa tuotoksia ja oppimaan niistä.

295,00€ (sis. alv 24%).

Kouluttajat