Visuaalisen markkinoinnin käsikirja

UUTUUS!

Visuaalisen markkinoinnin käsikirja avaa silmiä visuaalisen maailman lainalaisuuksille ja niiden kaupalliselle hyödyntämiselle myymäläympäristössä. Taitava sommittelu, väriviestintä ja tarinankerronta ovat edelleen relevantteja markkinoinnin keinoja – kenties tänä päivänä tärkeämpiä kuin aikoihin. Kirja tarjoaa lukijalleen vastauksia kysymykseen, miten voi kasvattaa myyntiä visuaalisin keinoin.

Visuaalisen markkinoinnin käsikirja on jo pitkään kaivattu teos kaikille kaupan ja visuaalisen markkinoinnin parissa työskenteleville. Lukuisat esimerkit ja kuvat on valittu virittämään ajattelua ja tuomaan oivaltamisen iloa,  joten kirja soveltuu hyvin myös oppikirjaksi visuaalisen markkinoinnin ja kaupallisen alan opiskelijoille.

Kirja ilmestyi 4.10.2023.

Tekijä: Virve Arvola
Kustantaja: AJK-Jatkokoulutus
ISBN: 978-952-94-7680-0
Sivumäärä: 133

Kirjan toimitusaika n.3-5 arkipäivää.

Tilaus- ja toimitusehdot

Osasto: