WOW!-kokemusten tuottaminen tapahtumiin tekoälyllä -webinaari 11.3.2024

HINTA

• 129 € (sis. alv. 24%),

Tekoälywebinaari tapahtumien parissa työskenteleville

Vie tapahtumatuotannot uudelle tasolle käytännön tekoälysovellutuksilla. Siirry teoriasta konkretiaan, WOW-efekteihin, visuaaliseen oppimiseen ja yhteisölliseen sisällön luontiin. Opi aktivoimaan osallistujia ja räätälöimään kokemuksia tekoälyn avulla.

Saat tilaisuudessa näkökulmia ja työkaluja innovatiivisiin tapahtumakonsepteihin tosielämän esimerkkien kautta.

Kouluttajana tapahtuma-alan tekoälyasiantuntija Unie Oy:n toimitusjohtaja Jarno Wuorisalo

Jarno Wuorisalo on tapahtuma- ja markkinointialan kokenut ammattilainen. Jarno on hybridi- ja virtuaalitapahtumiin erikoistuneen tapahtumatoimisto Unie Oy:n toimitusjohtaja. Unie tarjoaa ratkaisuja tapahtumatuotannoista uudenlaisiin tekoälykonsepteihin. Jarnon koulutuksessa pääset oppimaan konkreettisten ja tuoreiden esimerkkien kautta miten luoda tekoälyllä wow-kokemuksia tapahtumaosallistujille.

Unie Oy:n kotisivut

NÄIN OSALLISTUT WEBINAARIIN:

• Tämä webinaari sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita tekoälystä tapahtumatuotannoissa – ei ennakkotietovaatimuksia!
  • Järjestämme webinaarin osallistujille ilmaisella Zoom-ohjelmalla. Saat linkin webinaariin muutama vuorokausi ennen ajankohtaa.
  • Maksu suoritetaan ilmoittautumisvaiheessa. Osta webinaari lisäämällä se ostoskoriin. Ilmoittautuminen on sitova.
  • Webinaari tallennetaan ja tallenne on osallistujien katsottavissa (salasanan takana) 30 päivän ajan.

Ilmoittaudu tapahtumatuotannon tekoälywebinaariin!

Webinaarin hinta on 129 € (sis. alv. 24%).