Pihasuunnittelun etäkurssi 11.4.2024

• 9.4.2024 mennessä

HINTA

• 135 € (sis. alv 24%)

Vinkkejä ja perustietoa oman pihan suunnitteluun

Kevät on pian täällä ja on aika suunnata katseet taas pihaan, puutarhaan sekä terassille!

Pihasuunnittelun etäkurssilta saat ammattilaisen vinkit ja perusopit oman pihan suunnitteluun sekä yleisimpiin kasvivalintoihin. Lisäksi kurssilla käydään läpi puutarhan ja terassin somistamiseen liittyviä asioita.

Kurssi sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille. Se sopii myös esimerkiksi sisustussuunnittelijoille, jotka haluavat tietoa pihasuunnittelusta sekä pihan ja terassin somistamisesta.

Kouluttajina pihasuunnittelija Sirpa Vänttinen-van Rij ja sisustus- ja pihasuunittelija Sanja van Rij.

Rivin on perheyritys, jonka olemme perustaneet me, äiti (Sirpa) ja tytär (Sanja). Juuremme ovat Hollannissa, josta myös nimi Rivin tulee. Teemme piha- ja sisustussuunnittelua sekä somistamme tapahtumia ja tiloja silkkikukilla ja -kasveilla. Yhdistämme pihasuunnittelussamme sisustussuunnittelun ja luomme ulos toisen olohuoneen vehreällä puutarhalla sekä kauniisti sisustetulla viihtyisällä terassilla.

Sirpa on puutarha-alan moniosaaja, jolla on myös vahva kaupallinen tausta. Hän on opiskellut Hollannissa puutarhasuunnittelua sekä japanilaista kukkien asettelua, Ikebanaa. Sirpan puutarhan on voinut nähdä mm. alan lehdissä ja ohjelmissa.

Sanja on koulutukseltaan sekä sisustus- että pihasuunnittelija. Lisäksi hänellä on AMK-tutkinto palvelujen tuottamisesta ja johtamisesta.

Rivinin kotisivut: https://www.rivin.fi/

Ilmoittaudu kurssille ja tule oppimaan pihasuunnittelua!

Koulutuksen hinta on 135€ (sis. alv 24%).