Koulutuksesta työkaluja parempien tapahtumien suunnitteluun

Muutoksessa pitää pysyä mukana varsinkin, jos työskentelet tapahtumantuottajana. AJK:n Tapahtumatuottajan koulutuksen kautta voit verkostoitua alan asiantuntijoiden ja uusien tulokkaiden kanssa, joita alalla kipeästi tarvitaan. Voit päivittää tietosi, tehdä parempia tapahtumia nopeammin. Itse koin saavana paljon uusia ideoita, mitä pääsen toteuttamaan työssäni lähitulevaisuudessa.

Tapahtumissa on hyvä muistaa, että se on kokonaisuus ja asiakaskokemus on aina keskiössä. Pienistä asioita koostuva korkealuokkainen tapahtuma jää varmasti kaikkien mieleen positiivisena. Tapahtuma-alalla on ollut viimevuosina paljon haasteita, mutta verkostolla, tiedolla, taidolla ja tahdolla selviään kaikesta.

Itse kävin Tapahtumatuottaja koulutuksen 2021-2022, jotta voisin luoda parempia tapahtumia logistiikan ja hankinnan parissa työskenteleville ammattilaisille ja olen varma, että näin tulee tapahtumaan.

Pääkouluttaja kurssilla oli valloittava tapahtuma-alan ”Grand Old Lady” Helena Wallo, hän on tapahtumatohtori ja alan rautainen konkari. Hänen valovoimaisuutensa, tarkkuus yksityiskohtien suhteen ja tavaton määrä faktaa jäivät kurssilta pysyvästi mieleen. Suosittelen kurssia kaikille alalla pitkäänkin työskennelleille tai alasta kiinnostuneille.

Maria Tiilikainen
Tapahtumapäällikkö, Suomen Osto- ja Logistiikkayhdistys LOGY ry

Tutustu seuraavaan tapahtumatuottajan koulutuskeen: