Keittiösuunnittelun verkkokurssi

Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kurssin hinta:

42 € (sis. alv 24 %)

Suunnittele oma unelmiesi keittiö sisustusarkkitehdin asiantuntijavinkeillä!

Mitä

Verkkokurssi keittiön suunnitteluun

Kurssin aiheena on oman kodin keittiön suunnittelu. Perehdyt keittiön perusmalleihin, toimintoihin, mitoituksiin, laitteisiin, pintamateriaaleihin ja eri mekanismeihin esimerkkien avulla. Verkkokurssilta saat hyvät perustiedot oman unelmakeittiösi suunnitteluun. Kouluttajana oppitunnilla on sisustusarkkitehti Lars Räihä.

Kurssin aihealueina ovat:

Keittiön perusmallit
Toiminnot
Mitoitus
Kalusteiden perusmitat
Keittiön laitteet
Eri mekanismit
Pintamateriaalit
Runkojen ja ovien materiaalit
Työtasojen ja välitilojen materiaalit

Kenelle

Harrastajille ja remontoijille

Verkkokurssi sopii sinulle, joka olet kiinnostunut oman keittiön suunnittelusta tai sinulla on tulossa keittiöremontti. Se on oivallinen kurssi niin harrastajille, sisustajille kuin oman kodin remontoijille.

Miten

Itsenäistä opiskelua verkossa

Verkkokurssi on tiivis tehopaketti keittiösuunnittelun perusperiaatteista. Kurssin opetusvideon kesto on noin 30 minuuttia, joten sinun ei tarvitse käyttää tuntitolkulla aikaa keittiösuunnittelun opiskeluun, vaan saat tarvittavat tiedot tehokkaasti suoraan asiantuntijalta.

Miksi

Perustiedot oman keittiön suunnitteluun

Kurssilta saat kattavat perustiedot oman keittiösuunnitelman tekemiseen ja toteutukseen. Kouluttajana toimii sisustusalan kokenut ammattilainen, sisustusarkkitehti Lars Räihä, joka jakaa sinulle arvokkaita vinkkejä keittiöremontin tai kevyemmän uudistuksen suunnitteluun.

Verkkokurssin hinta

Osta verkkokurssi hintaan 42 € (sis. alv 24%).

Verkkokurssin materiaali on käytössäsi kuuden kuukauden ajan ostohetkestä. Lisäksi voit ladata itsellesi talteen tiivistelmän kurssin asioista.

Kurssin sisältö on osa AJK-Jatkokoulutuksen Sisustussuunnittelun perusteet -verkkokurssia. Mikäli haluat perehtyä kokonaisvaltaisemmin oman kodin muiden tilojen suunnitteluun, niin suosittelemme valitsemaan koko kurssin täältä.

Kouluttajana Lars Räihä

Sisustusarkkitehti, SIO Räihä Interiors

Lassella on oma suunnittelutoimisto, jonka lisäksi hän luennoi aktiivisesti alan kursseilla. Hän on erikoistunut sekä kotien että julkisten tilojen suunnitteluun. Lasse on perehtynyt hyvin markkinoilla oleviin tuotteisiin ja materiaaleihin.