Onnistu häiden järjestämisessä -webinaari 3.4.2024

HINTA

• 69 € (sis.alv 24%)

Ammattilaisen vinkit häiden järjestämiseen

Webinaarissa pääset perehtymään onnistuneiden häiden suunnitteluun ja järjestämiseen ammattilaisen opastuksella. Webinaari on tarkoitetu kaikille omia, ystävän tai sukulaisen häitä suunnitteleville ja järjestäville sekä kaikille hääsuunnittelusta kiinnostuneille. Varaa paikkasi webinaarista jo helmikuussa, niin hyödynnät EarlyBird -tarjouksen!

MIKSI OSALLISTUA HÄÄWEBINAARIIN?

Webianarissa saat lukuisia vinkkejä ja ideoita häiden järjestämiseen tiiviissä paketissa suoraan alan asiantuntijalta, hääsuunnittelija Eija Holmberg-Lehdolta.

Illan aikana perehdyt mm. seuraaviin asioihin:

• Hääsuunnitelman laadinta
  • Vinkkejä juhlapaikan valintaan
  • Kutsujen ja paperitarvikkeiden hankinta
  • Häiden koristelu
  • Vinkkejä ohjelman suunnitteluun

Lopussa on myös varattu aikaa osallistujien omille kysymyksille. Webinaari toteutetaan Zoom-ohjelmalla 3.4. klo 18-20 ja osallistujat saavat siitä myös tallenteen itselleen.

Varaa paikkasi ainutlaatuiselta hääwebinaarista ja varmista, että häiden suunnittelu ja toteutus sujuvat mutkattomasti!

Kouluttajana hää- ja juhlasuunnittelija Eija Holmberg-Lehto

Webinaarin kouluttajana toimii kokenut hää- ja juhlasuunnittelija Eija Holmberg-Lehto. Hän on tehnyt satoja erilaisia tilaisuuksia viimeisen 20 vuoden aikana. Eija on kirjoittanut kirjan Unohtumattomat häät (Otava), toiminut häämessujen suunnittelutoimikunnassa konsulttina, järjestänyt erilaisia tietoiskuja, pitänyt “kysy / vastaa” -palstaa Häät-lehden verkkosivuilla sekä toiminut AJK-Jatkokoulutuksen hää- ja juhlasuunnittelijan koulutuksen pääopettajana.

Järjestä onnistuneet häät!

Webinaarin hinta: 69 €