Tekoäly visuaalisessa kuvatuotannossa -webinaari 6.2.2024

HINTA

• 45 € (sis.alv 24%)

Sukella tekoälyn mahdollisuuksiin

Webinaari on sukellus tekoälyn perusmekanismeihin sekä alan edistyksellisiin työkaluihin, kuten Midjourney ja Stable Diffusion. Pureudumme myös siihen, miten tekoäly ravistelee eri toimialoja ja synnyttää ennennäkemättömiä mahdollisuuksia. Kouluttajana toimii yksi Suomen tunnetuimmista tekoälykuvittajista Digital Artist Antti Karppinen. Varaa paikkasi webinaarista!

MIKSI OSALLISTUA TEKOÄLYWEBINAARIIN?

Tekoälywebinaari sopii kaikille, jotka haluavat perehtyä tekoälyn mahdollisuuksiin erityisesti kuvatuotannossa. Voit hyödyntää kuvatuotannon mahdollisuuksia esimerkiksi sisällöntuotannossa, markkinoinnissa ja brändin rakentamisessa.

• Saat käsityksen tekoälyn perusmekanismeista ja sen soveltuvuudesta kuvatuotantoon.
  • Tutustut tekoälypohjaisiin palveluihin ja työkaluihin, jotka ovat mullistamassa visuaalista viestintää.
  • Ymmärrät, miten tekoäly voi vaikuttaa omaan työhösi tai yrityksesi toimintaan.
  • Tunnistat tekoälyn aiheuttamat muutokset ja mahdollisuudet eri toimialoilla.
  • Saat konkreettisia esimerkkejä tekoälyn sovelluksista sekä kouluttajan omista että asiakasprojekteista.
  • Saat näkemyksen siitä, mihin suuntaan tekoäly vie kuvatuotantoa ja mitä mahdollisuuksia se avaa tulevaisuudessa.

Webinaari toteutetaan Zoom-ohjelmalla.

Kouluttajana Digital Artist Antti Karppinen

Digital Artist Antti Karppinen on yksi Suomen taitavimpia tekoälykuvittajia.

Antti Karppisen kotisivut: https://anttikarppinen.com/

Webinaarin hinta: 45 € (sis. alv 24%)

ILMOITTAUDU WEBINAARIIN 31.1. MENNESSÄ