Aistiesteetön ympäristö -etäkoulutus 12.3.2024

• 5.3.2024 mennessä

HINTA

• 265 € (sis.alv 24%)

Opi luomaan hyvinvointia ja terveyttä tukevia tiloja

Nykypäivän hektisessä maailmassa päivittäinen aistitulva voi muodostua valtavaksi. Aistikuormaa lisäävät muun muassa äänet, valot, tilojen epäjärjestys ja erilaiset älylaitteet.

Fyysisellä tilalla on merkittävä rooli kuormituksen syntymiseen. Aistiesteetön tila ja sisustus voivat vähentää merkittävästi päivittäistä aistikuormaa sekä vaikuttaa positiivisesti palautumiseen ja hyvinvointiin.

Aistiesteetön ympäristö etäkoulutus tarjoaa sinulle tietoa ja työkaluja terveyttä ja hyvinvointia lisäävien tilojen suunnitteluun. Koulutus sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille ja on erinomainen lisäkoulutus esimerkiksi sisustussuunnittelijoille.

Kouluttajana sisustussuunnittelija Eevi Vihinen

Eevi on aistiesteettömyyteen erikoistunut sisustussuunnittelija. Suunnittelutyön lisäksi hän tekee opetustyötä sisustussuunnittelun parissa ja luennoi aistiesteettömyydestä. Eevi on julkaissut myös Luo oma turvapaikkasi -nimisen työkirjan hyvinvointia ja terveyttä edistävien tilojen ja ympäristöjen suunnitteluun.

Eevi Vihisen kotisivut: https://decofeast.fi

MIKSI OSALLISTUA KOULUTUKSEEN?

Aistiesteettömyyskoulutus sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita aistiesteettömästä tilasuunnittelusta.
Koulutus sopii erityisesti sisustussuunnittelijoille ja sisustusarkkitehdeille, jotka haluavat laajentaa suunnitteluosaamistaan.

• Saat kokonaiskäsityksen aistiesteettömyydestä ja siihen liittyvistä käsitteistä
  • Saat tietoa eri aisteista ja aistiherkkyyksistä sekä niiden huomioimisesta suunnittelussa
  • Ymmärrät, miten suunnittelun avulla voidaan ottaa yhdenvertaisesti huomioon erilaiset käyttäjäryhmät
  • Saat tietoa kuormituksesta palautumiseen ja siihen vaikuttamiseen
  • Laajemman ymmärryksen myötä voit saada uusia asiakaskohderyhmiä

Etäkoulutus toteutetaan Zoom-ohjelmalla. Saat linkin koulutukseen muutamaa päivää ennen ajankohtaa.

Etäkoulutus maksetaan ilmoittautumisvaiheessa. Osta etäkoulutus lisäämällä se ostoskoriin.

ILMOITTAUDU KOULUTUKSEEN

KOULUTUKSEN HINTA