Huhtikuussa opetellaan renderöinnin perusteet V-Ray:llä SketchUp Pro:ssa

Miten luodaan valokuvamaisia näyttäviä 3D-tilakuvia?

Varaa paikkasi renderöinnin alkeiskurssilta. Et tarvitse aiempaa renderöintiosaamista, SketchUp Pro:n perusteiden hyvä hallinta riittää.

AJK-Jatkokoulutus järjestää V-Ray renderöinnin alkeiskurssin. Kouluttajana toimii tila- ja sisustussuunnittelija Marika Ritala-Mäkinen (Luovisio), joka käyttää hyvin paljon SketchUp Pro-ohjelmaa sekä V-Ray renderöintiä omassa työssään sisustus- ja tilasuunnittelijayrittäjänä. Suomessa ainutlaatuinen kahden päivän tiiviskurssi antaa sinulle tehokkaan alun SketchUp Pro:lla mallintamiesi tilojen renderöintiin eli “realistisen” valokuvan näköiseksi muokkaamiseen.

Osallistuaksesi kurssille et tarvitse aiempaa käyttökokemusta V-Raystä, mutta SketchUp Pro:n perusteet tulee olla hallussa. Kurssille osallistumiseen tarvitset oman kannettavan tietokoneen, erillisen rullahiiren sekä aktiiviset V-Ray- ja SketchUp-lisenssit.

Kurssi toteutetaan livekoulutuksena AJK-Jatkokoulutuksen viihtyisissä koulutustiloissa Helsingin Vallilassa pe 22.4.- la 23.4.2022.

KURSSI SOVELTUU:

• Sisustussuunnittelijoille
  • Tilasuunnittelijoille
  • Tiloja suunnitteleville visualisteille
  • Messuosastojen suunnittelijoille

Kurssi sopii niin yrittäjille, suunnittelutyötä tekevien yritysten työntekijöille kuin alan opiskelijoille.

HINTA:

590 € (sis. alv. 24 %). Kertamaksu tai erissä. AJK:n opiskelijat ja alumnit saavat kurssista -10%. SketchUp Pro ja LayOut -jatkokurssin keväällä 2022 käyneet -20%.

KURSSIN AIKATAULU:

Opetuspäivä 1: Perjantai 22.4.2022 klo 10-17
– Vray SketchUp Pro:ssa

Opetuspäivä 2: Lauantai 23.4.2022 klo 10-17
– Iltavalaistus, täytevalaistus, kiiltoasteet ja materiaalit