Brändäyskurssi sisustussuunnittelijoille 26.-27.11.2021

Hinta
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Kenelle kurssi on suunnattu?

Kurssi sopii sinulle, joka haluat myydä ja markkinoida omaa osaamistasi ammattimaisesti ja visuaalisesti vaikuttavin keinoin. Kurssi on suunnattu ensisijaisesti sisustus- ja tilasuunnittelijoille, mutta sopii myös muille luovan alan ammattilaisille. Kurssi sopii erittäin hyvin sekä opiskelijoille että jo valmistuneille suunnittelijoille. Voit olla kokenut suunnittelija tai vasta urasi alkumetreillä. Kurssi toteutetaan etänä.

Miksi sinun kannattaa osallistua kurssille?

Kurssilta saat sekä arvokkaita käytännön ohjeita että syväluotaavampia strategisia näkökulmia tämän päivän visuaaliseen brändiviestintään, henkilöbrändäykseen ja sosiaalisessa mediassa oman (yritys)tarinan kertomiseen. Kurssin kouluttajana toimii kokenut brändisuunnittelija ja luova johtaja Johanna Souru. Voit hyödyntää kurssin oppeja oman henkilö- tai yritysbrändisi luomisessa nollasta tai sen kehittämisessä. Kurssi tarjoaa hyvin konkreettisia ja käytännönläheisiä näkökulmia oman yrityksen ja osaamisen visuaaliseen ja sanalliseen viestintään.

Kurssin sisältö:

Vaikuttava brändikokemus: Mikä on brändi ja miten brändi vaikuttaa?
  • Brändäyksen perusteet ja vaikuttavuuden keinot
  • Brändiviestintä ja visuaalinen ilme
  • Kuvien erilaiset roolit ja tarinallistaminen
  • Sisustus- ja tilasuunnittelija SoMessa, SoMen tehokas hyödyntäminen ja sen myynnilliset mahdollisuudet
  • Case-esimerkit henkilöbrändäyksestä tunnetuimpiin suomalaisbrändeihin
  •
Kurssin jälkeen voit lisäksi halutessasi sopia Johanna Sourun kanssa henkilökohtaisen sparrausajan kurssilaisille räätälöityyn hintaan.

Ajankohta

Kurssin opetus järjestetään etänä Zoom-videoyhteyden kautta. Opetuspäivät ja -ajankohdat ovat:
Perjantai 26.11. klo 17-20 (LIVE-webinaari, ZOOM)
Lauantai 27.11. klo 10-13 (LIVE-webinaari, ZOOM)

Hinta

190,00€ (sis. alv 24%). Huom. AJK:n opiskelijana/alumnina olet oikeutettu -10% alennukseen alekoodilla. Kysy lisää tarvittaessa: info@ajk-jatkokoulutus.fi Viimeinen ilmoittautumispäivä kurssille on: 12.11.2021.

Kouluttaja

Johanna Souru Luova johtaja ja brändisuunnittelija Tutustu Johannan töihin: johannasouru.com Instagram