Myymäläkonseptin suunnittelukoulutus

• etäopetus + lähiopetus

ILMOITTAUTUMINEN

• avautuu syksyllä

Opi miten asiakkaat hurmaava myymäläkonsepti suunnittellaan

Myymäläkonseptin suunnittelukoulutuksen tavoitteena on kehittää osallistujille valmiudet suunnitella hurmaava konsepti, joka perustuu asiakastarpeeseen ja vahvaan asiakaslupaukseen. Hyvin rakennettu visuaalisesti vaikuttava myymäläkonsepti luo yritykselle kilpailuetua. Koulutus antaa osallistujille ainutlaatuista konseptiosaamista, jossa yhdistyvät visuaalisuus ja kaupallisuus.

Ainutlaatuinen valmennus myymäläkonseptin suunnitteluun tulossa keväällä 2024

Koulutusohjelmassa on viisi opetuspäivää, joista kaksi toteutetaan lähiopetuksena Helsingissä (Kuortaneenkatu 5) ja kolme etäyhteydellä. Koulutus sisältää sekä teoriaopetusta että työpajoja, kehittämistehtäviä ja konseptisuunnitelman laatimisen. Koulutus on käytännönläheinen, vuorovaikutteinen ja osallistava.

Konseptisuunnitelma ja käytännön työkalut

Koulutuksen aikana työstät aitoa myymäläkonseptisuunnitelmaa, joka toimii koulutuksen lopputyönä. Lisäksi tutustut erilaisiin myymäläkonseptin suunnittelutyökaluihin ja konseptianalyysin tekemiseen.

Asiantuntijan tekemä konseptianalyysi myymälästä

Valmennukseen sisältyy myös asiantuntijan tekemä kevyt konseptianalyysi, jossa hän tarkastelee yrityksesi/työpaikkasi nykyisen konseptin hyviä ja huonoja puolia ja esittää konseptin kehittämisehdotuksen.

Kouluttajina maamme kaupan alan johtavat asiantuntijat

Vastuukouluttajana toimii konseptisuunnittelun asiantuntija Mikko Tapanainen (SimiGroup Oy). Lisäksi kouluttajina on useita suomalaisten huippukonseptien tekijöitä, mm.

Arhi Kivilahti, kaupan asiantuntija, Ada Insights Oy
Hanna Kovaniemi, Head of Store Concept, Musti Group Nordic
Tomas Lindberg, Konseptisuunnittelija, Puume Oy
Tiina Saine, kaupallisen alan suunnittelija
Virve Arvola, visualistiyrittäjä, Skissi
Tom Schneider, valaistusasiantuntija, Fagerhult

Kenelle koulutus sopii?

Koulutus sopii kaikille kaupan alalla työskenteleville sekä yrittäjille esimerkiksi tulasuunnittelijoille, jotka haluavat syventää osaamistaan myymäläkonseptin suunnittelussa.

Voit toimia esimerkiksi:

• markkinoinnin parissa
  • erilaisissa suunnittelu- ja kehittämistehtävissä
  • myymäläpäällikkönä, myyjänä tai visualistina
  • kaupan tukitoimissa (tavarantoimitus, kalusteet, markkinointi)
  • projekti- tai tuotepäällikkönä
  • kauppiaana
  • yrittäjänä

Osallistujakokemuksia

“Vastuukouluttaja ja mahtava kattaus vierailijoita avasivat mielenkiintoisella ja inspiroivalla tavalla myymäläkonseptisuunnittelun koko prosessia, asiakastarpeen ja -lupauksen kiteyttämisestä toteutukseen asti.
Kävimme myös hauskoja ja rakentavia keskusteluja muiden opiskelijoiden kanssa.
Sain koulutuksesta uusia ideoita, innostusta ja syvempää ymmärrystä työhöni.”

Liisa Hyyrynen, Plantagen Oy

“Koulutus antoi uusia ideoita, ja avasi näkökulmia. Oppia pystyy hyödyntämään käytännössä jatkossa konseptisuunnittelussa.”

Annina Kekoni

Kiinnostuitko koulutuksesta?

Jätä yhteystietosi alle, niin kerromme sinulle, kun koulutuksen uudistettu ohjelma on julkaistu ja ilmoittautuminen avautumassa.

Haluan saada ensimmäisten joukossa lisätietoja myymäläkonseptin suunnittelukoulutuksesta ja hyväksyn AJK-Jatkokoulutuksen tietosuojakäytännöt
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Kouluttaudu myymäläkentän edelläkävijäksi!