Myymäläkonseptin verkkovalmennus
AIKA
TOTEUTUS
- Etä
HINTA
- 483 € (sis.alv 24%)
ILMOITTAUDU
Hanki kilpailuetua hurmaavalla myymäläkonseptilla
Myymäläkonseptin suunnittelun verkkovalmennussarja antaa sinulle kokonaiskuvan myymäläkonseptin osa-alueista ja siitä, miten voit valjastaa konseptin kilpailutekijäksi.
Verkkovalmennus sopii kaikille myymäläkonseptin suunnittelusta kiinnostuneille ja kaupan alalla työskenteleville. Saat ajankohtaista tietoa ja opit myymäläkonseptin suunnittelun uusimmat suuntaukset.
Verkkovalmennuksessamme painotamme vuorovaikutteista opetusta, jossa pääset osallistumaan keskusteluihin, jakamaan ideoita ja ratkaisemaan ongelmia yhdessä muiden osallistujien kanssa.
Myymäläkonseptin verkkovalmennuksen ohjelma
Myymäläkonsepti kilpailutekijänä
Miten hyvä konsepti tuottaa kilpailuetua – esimerkkejä ja perusteluja.
- Mitä konseptisuunnittelu on ja millaista osaamista se vaatii?
- Myymäläkonsepti kilpailuetuna
- Kouluttajina: Mikko Tapanainen, Simigroup Oy ja Arhi Kivilahti, Ada Insights Oy
Myymäläkonseptin toiminnallisuus
Miten konseptin toiminnallisuus suunnitellaan niin asiakkaille kuin henkilökunnalle?
- Mitä konseptin toiminnallisuus tarkoittaa?
- Asiakaspolku ja keskeisten toimintojen sijoittelu
- Case: Miten Musti&Mirri varmistaa konseptin toiminnallisuuden?
- Kouluttajina: Mikko Tapanainen, Simigroup Oy, Hanna Kovaniemi, Musti Group Nordic ja Tomas Lindberg, Puume Oy
Myymäläkonseptin elämyksellisyys
Millaisilla tekijöillä ja toiminnoilla konseptin elämyksellisyys rakennetaan?
- Miten konsepti vaikuttaa eri aisteihin?
- Elämyksellisen konseptin rakennuspalikat
- Kouluttajina: Mikko Tapanainen, Simigroup Oy ja Tiina Saine, kaupallisen alan suunnittelija
Kouluttajina kaupan alan johtavat asiantuntijat
Verkkovalmennuksen vastuukouluttajana toimii konseptisuunnittelun asiantuntija Mikko Tapanainen, Simigroup Oy. Hänellä on vankka kokemus erilaisten myymäläkonseptien kehittämisestä.
Mikon lisäksi valmennuksessa on mukana muita alan vierailevia kouluttajia:
Arhi Kivilahti, kaupan asiantuntija, Ada Insights Oy
Hanna Kovaniemi, Head of Store Concept, Musti Group Nordic
Tomas Lindberg, Konseptisuunnittelija, Puume Oy
Tiina Saine, kaupallisen alan suunnittelija
Myymäläkonseptin verkkovalmennuksen hinta on 483€ (sis. alv 24%)
Voit ostaa myös yksittäisen osion valmennuksesta, jolloin yhden valmennusosion hinta on 179 € (sis. alv 24%).
Kun ostat koko valmennussarjan kerralla, säästät 54 €!