Johdanto opiskeluun – TATU21S

Tervetuloa opiskelemaan tapahtumatuotantoa!

Tästä osiosta löydät yleisiä asioita opiskeluun liittyen mm. ohjelman ja opiskelijan oppaat. Opiskelijan oppaaseen kannattaa tutustua heti ensimmäisen koulutuspäivän jälkeen.

Ohjeita Zoomin käyttöön

Opiskelijan oppaat

Ohjelmat

Muuta

Työharjoittelusopimus-lomake

Tekijänoikeudet

Koulutusmateriaali on suojattu Suomessa voimassaolevan tekijänoikeuslain mukaisesti. Verkossa olevaa kurssimateriaalia ei ole oikeutta ilman tekijän ja julkaisijan lupaa levittää, julkaista, kopioida, saattaa yleisön saataviin tai muuten kaupallisesti hyödyntää.

Yhteystiedot

Jos sinulle tulee kysyttävää, ole ensisijaisesti yhteydessä Merita Ikoseen (mm. yleiset opintoasiat, aikataulut, tekniset ongelmat) merita.ikonen@ajk-jatkokoulutus.fi, puh. 0504335969 tai Helena Walloon (mm. tapahtumatuotantoon ja etätehtäviin liittyvät sisällölliset asiat), helena.wallo@faustus.fi, puh. 0451148444.