Johdanto tapahtumatuottajan monimuotokoulutukseen

Seuraavassa kuvassa on esitetty koulutuksen kokonaisuus (klikkaa kuvaa avataksesi se suurempana).

Opiskelu tapahtumatuottajan koulutuksessa ja tutkinnossa muodostuu koulutuspäivistä, etätehtävistä sekä verkko-opiskelumoduuleista.

Koulutuspäivät

Koulutuspäivät järjestetään joko kokonaan etäyhteydellä (Zoom) tai hybriditoteutuksena, jolloin voit valita osallistutko etäyhteydellä vai paikan päällä AJK-Jatkokoulutuksen koulutustiloissa Kuortaneenkadulla, Helsingissä. Etäyhteydellä pidetyistä koulutuspäivistä tulee tallenne, joka on katsottavissa 30 päivän ajan. Koulutuspäivien tarkempi ohjelma ja Zoom-linkki tulee verkkokurssialustalle noin 1-2 viikkoa aikaisemmin. Saat ohjelman ja linkin myös sähköpostiisi.

Verkko-opiskelumoduulit

Verkko-opiskelumooduleja voit opiskella joustavasti omien aikatualujesi mukaan. Uusi verkko-opiskelumoduuli avautuu opiskeltavaksi aina koulutuspäivän jälkeen ja se tulee olla opiskeltu ennen seuraavaa koulutuspäivää. Yhden verkko-opiskelumoduulin opiskeluun kannattaa varata aikaa noin kahden työpäivän verran. Opiskelua ei siis kannata jättää viimeiseen iltaan. Verkko-opiskelumoduulit sisältävät mm. erilaisia opetusvideoita, asiantuntijahaastatteluja, tehtäviä, linkkejä, vinkkejä ja kirjallista materiaalia.

Etätehtävät

Etätehtävät ovat olennainen osa opiskelua. Osa tehtävistä (Garage Party, Tapahtumakutsu, Superwood) annetaan koulutuspäivillä ja niiden palautus on verkko-oppimisalustalle kaksi päivää ennen seuraavaa koulutuspäivää. Lisäksi koulutukseen liittyy isompia tehtäviä, joilla on enemmän palautusaikaa. Nämä ovat Tapahtuma-analyysi, Tapahtumasuunnitelma ja Kirjan lukeminen. Verkko-opiskelumoduuleihin sisältyy lisäksi automatisoituja monivalinta- ja väittämätehtäviä. Kaikki koulutukseen liittyvät tehtävät pitää palauttaa ajallaan ja ne pitää olla hyväksytysti suoritettu ennen kuin voit valmistua ja saada todistusken.