Tapahtumatuottajan koulutusinfo TO 18.8.

Tule tutustumaan tapahtumatuottajan koulutusohjelmaan! Olet tervetullut tapahtumatuottajan koulutusinfoon torstaina 18.8.2022 klo 9-10!

Toteutamme infon Zoom-yhteyden välityksellä

Koulutusinfo on tarkoitettu kaikille AJK:n tapahtumatuottajan koulutusohjelmista kiinnostuneille. Infotilaisuuden aikana kuulet, miten voit kouluttautua tapahtumatuottajan mielenkiintoiseen työhön ja millainen on tapahtumatuottajan monimuotokoulutus sekä ammattitutkinto. Lisäksi kuulet, millaista tapahtumatuottajan työ käytännössä on.

Koulutusinfossa on mukana tapahtumatuottajan koulutusohjelmien pääopettaja tapahtumatohtori Helena Wallo. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Ajankohta ja paikka

Torstai 18.8.2022 klo 9-10

Etäyhteys, Zoom

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu koulutusinfoon alla olevalla lomakkeella 17.8. mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse 1-2 päivää aiemmin.

Tapahtumatuottaja palaverissa

Ilmoittaudu koulutusinfoon

Nimi(Pakollinen)
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.