Visuaalisen markkinoinnin kevätseminaari

– Trendien hyödyntäminen visuaalisessa markkinoinnissa

AJK ja Visualistit ry järjestävät yhteistyössä kevätseminaarin 18.4.2023

Visuaalisen markkinoinnin kevätseminaarissa syvennetään ymmärrystä trendeistä ja visuaalisen markkinoinnin tulevaisuudesta. Innostava seminaaripäivä sisältää asiantuntijaluentoja, case-esimerkkejä sekä workshopin.

Seminaari toteutetaan tiistaina 18.4. klo 9-16 AJK-Jatkokoulutuksen koulutustiloissa Helsingissä (Kuortaneenkatu 5).

Tervetuloa kehittämään ammattiosaamistasi ja verkostoitumaan alan toimijoiden kanssa!

SYVENNÄ YMMÄRRYSTÄSI VISUAALISEN MARKKINOINNIN TULEVAISUUDESTA

Visuaalisen markkinoinnin kevätseminaarissa kuulemme asiantuntijaluentoja tulevista megatrendeistä ja tulevaisuuden myymälätrendeistä. Mitkä ovat kansainvälisten trendiennustetoimistojen laatimia ennusteita tuleville vuosille? Millaisia myymälän tehokeinoja esiteltiin EuroShop-messuilla? Seminaarin lopussa työstämme workshopissa visualistin trendikortteja, joissa yhdistyvät megatrendit, värit ja muodot visuaalisen markkinoinnin näkökulmasta.

Innostavilta ja syväluotaavilta luennoilta saat arvokasta tietoa visuaalisen markkinoinnin ratkaisujen ja toimenpiteiden tueksi ja ymmärryksesi visuaalisen markkinoinnin tulevaisuudesta laajenee.

Visuaalisen markkinoinnin kevätseminaarin aiheita:

• Megatrendit 2023
  • Ostokäyttäytymisen muutos ja ennakointi
  • Kaupalliset trendiennusteet
  • EuroShop – 10 tehokeinoa myymälään
  • VM case examples, Pariisi
  • Workshop: Visualistin trendikortit

Kevätseminaarin ohjelma

9.00 – 10.15 Megatrendit 2023 – Tulevaisuuden mahdollisuudet, Tiina Saine

10.30 – 11.45 Tulevaisuuden myymälätrendit – Kaupallinen trendikooste ja tärkeimmät havainnot EuroShop-messuilta, Virve Arvola

11.45 – 12.30 Lounastauko

12.30 – 14.15 Tulevaisuuden myymälätrendit jatkuu, Virve Arvola

14.15 – 16.00 WORKSHOP: Visualistin trendikortit, Sanna Toijala

Kouluttajina visuaalisen markkinoinnin ammattilaiset

Virve Arvola

Virve Arvola on luova ja monipuolinen visuaalisen markkinoinnin asiantuntija, jonka yritys Skissi auttaa kaupan toimijoita löytämään omat vahvuutensa muuttuvassa myynnin kentässä. Vahva tulevaisuusajattelu yhdistyy kaupallisesti arvokkaisiin ideoihin unohtamatta käytännön toteutuksen syvää ymmärtämistä.

Tiina Saine

Tiina on pitkän linjan kaupallisen suunnittelun ja visuaalisen markkinoinnin moniosaaja. Työuralle mahtuu sekä työskentelyä kansainvälisissä ketjuissa että yrittäjänä erilaisten projektien ympärillä myymäläsuunnittelusta messuihin ja tapahtumiin. Perspektiiviä työhön löytyy useammasta roolista visualistin, suunnittelijan sekä esimiehen työnkuvan kautta.

Sanna Toijala

Visuaalisen markkinoinnin, kaupallisen tilasuunnittelun, messujen ja asiakaskokemuksen asiantuntija ja tekijä. Intohimoinen visuaalisuuden ja kokonaisvaltaisen kokemuksen metsästäjä, jolla on palava halu tehdä maailmasta ikkuna tai messuosasto kerrallaan hiukan inspiroivampi paikka meille kaikille. Parikymmentä vuotta työkokemusta myymälöistä, näyteikkunoista, showroomeista, messuista, tapahtumista, myynnistä ja vähän niiden opettamisesta.

Kehitä ammattiosaamistasi ja varaa paikka kevätseminaarista!

Hinta ja ilmoittautuminen

Kevätseminaarin hinta on 280 € (sis. alv. 24 %).

Visualistit ry:n jäsenet saavat seminaarin hintaan 196 € (sis. alv. 24 %).

Ilmoittaudu kevätseminaariin alla olevalla lomakkeella viimeistään 13.4.2023.

Ilmoittautumislomake