UUTTA! Aistiesteetön ympäristö koulutus verkossa

Haluaistiko oppia luomaan hyvinvointia ja terveyttä tukevia tiloja? Kiinnostaako sinua saada lisätietoa aistiesteettömyydestä ja sen huomimoimisesta tilasuunnittelussa?

Tänä keväänä sinulla on mahdollisuus perehtyä aiheeseen aistiesteettömyyteen perehtyneen sisustussuunnittelija Eevi Vihisen johdolla. Aistiesteettömyyskoulutus sopii kaikille, jotka ovat kiinnostuneita aistiesteettömästä tilasuunnittelusta.

Aistiesteetön ympäristö etäkoulutus 12.3.2024

Koulutuksessa perehdyt aistiesteettömyyteen liittyviin käsitteisiin, saat tietoa eri aistiyliherkkyyksistä sekä niiden huomioimisesta suunnittelussa. Koulutuksen myötä ymmärrät, miten suunnittelun avulla voidaan ottaa yhdenvertaisesti huomioon erilaiset käyttäjäryhmät

Ajankohta: 12.3.2024 klo 9-12

EarlyBird hinta: 195€ (sis. alv 24%)
EarlyBird- hinta on voimassa 21.2.2024 asti, jonka jälkeen koulutuksen hinta on 265€ (sis. alv 24%).

Toteutus: etäkoulutus, Zoom