Asuntostailauskurssilta eväitä asunnon myyntistailaukseen

AJANKOHTAISTA

ASUNTOSTAILAUSKURSSI 1.-2.3.2019

Ammattimaisella asuntostailauksella voit parantaa asunnon myyntiä tai luoda uutta ilmettä kodin sisustukseen. Tule hankkimaan osaamista ja vinkkejä asuntostailauksen suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Kurssin aikana perehdyt asuntostailaukseen suunnittelusta toteutukseen. Saat ideoita, kuinka tuot esiin asunnon parhaat puolet. Opit kuinka voit parantaa asunnon myyntiä ja nopeuttaa myyntiaikaa. Näet, miten kalusteiden sijoittelulla, pienesineillä ja tekstiileillä voi vaikuttaa kodikkuuteen ja tilan tuntuun. Kurssilla toteutetaan stailaussuunnitelma opittuja asioita hyödyntäen.

Asuntostailauskurssi soveltuu kaikille stailaajan työstä kiinnostuneille, sisustussuunnittelijoille, sisustusalaa opiskeleville ja kiinteistönvälitysalalla työskenteleville.