Uutta AJK:ssa! Stailaajan koulutus alkaa lokakuussa 2023.

AJK-Jatkokoulutus toteuttaa yhteistyössä ammattistailaaja Riina Ahtolan kanssa monipuolisen stailaajan koulutuksen. Ensimmäinen ryhmä aloittaa opintonsa 10.10.20023.

Stailaajan koulutuksesta kattava ammattitaito stailausten suunnitteluun ja toteuttamiseen erilaisissa kohteissa

Stailaajan koulutuksessa kehitetään osallistujien stailausosaamista ja ammattimaisen stailauksen tekniikoita. Koulutus tarjoaa tietoa stailauksen eri osa-alueista kuten esimerkiksi asuntostailauksesta, tapahtumastailauksesta sekä lehti-, tv- ja some-kuvien stailauksesta.

Stailaajan koulutus avaa ovia erilaisille uramahdollisuuksille. Yrittäjänä toimiville se tarjoaa mahdollisuuden laajentaa omaa yritystoimintaa esimerkiksi asunto- tai tapahtumastailaukseen.

Stailaajan koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita ammattimaisesta stailauksesta

Stailaajan koulutus sopii erinomaisesti sinulle, joka

• haluat hankkia työhösi osaamista ja käytännön työkaluja stailauksien tekemiseen
  • olet kiinnostunut stailaajayrittäjänä toimimisesta
  • toimit jo yrittäjänä ja haluat laajentaa yritystoimintaasi stailausten tekemiseen
  • haluat laaja-alaistaa osaamistasi stailaukseen – voit olla ammatiltasi esimerkiksi sisustussuunnittelija tai visualisti
  • olet kiinnostunut ammattimaisten stailausten tekemisestä

Koulutus toteutetaan monimuoto-opiskeluna

Stailaajaksi opiskelu onnistuu työn ohella. Koulutus toteutetaan monimuoto-opiskeluna, joka sisältä opetuspäiviä, tehtäviä, harjoituksia sekä lopputyön. Pääset verkostoitumaan ja oppimaan myös muilta osallistujilta. Pääkouluttajana toimii ammattistailaaja Riina Ahtola.

Koulutuksen hinta on 1860 € (sis. alv 24%). Hinta sisältää opetuksen, opetusmateriaalit, etäopetuspäivien tallenteet, stailaus-workshopit sekä henkilökohtaista palautetta tehtäviin ja lopputyöhön. Koulutuksen voi maksaa yhdessä, kahdessa tai neljässä erässä.

Osallistujat otetaan ryhmään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittautumisaika koulutukseen on 6.6.-26.9.2023.

Ainutlaatuinen mahdollisuus hankkia ammatillista stailausosaamista