Synttäritarjous: kaikki verkkokurssit -30%

AJK-Jatkokoulutus täyttää tänä vuonna 30 vuotta

AJK-Jatkokoulutuksen tarina alkoi vuonna 1993, kun se sai järjestettäväkseen somistajan koulutusohjelman yhteistyössä Uudenmaan työvoimakeskuksen kanssa. Pian tämän jälkeen kurssivalikoima kasvoi ja mukaan tuli sisustussuunnittelijan koulutus vastaamaan sisustusalan lisääntyneeseen koulutustarpeeseen.

Sittemmin koulutusvalikoima on kasvanut entisestään ja muuttunut ajan hengessä tuoden muun muassa verkko-opiskelumahdollisuuden pysyväksi osaksi toimintaa.

AJK:n tarina jatkuu edelleen ja tavoitteena on olla mahdollistamassa opiskelijoiden unelmien toteutumista myös tulevaisuudessa.

Synttäreiden kunniaksi tarjoamme verkkokurssit alennushintaan

AJK-Jatkokoulutuksen kaikki verkkokurssit on saatavilla -30% alennushintaan 30.4.2023 asti.

Verkkokurssit ovat oiva tapa lisätä tai päivittää omaa osaamista. Verkko-opiskelu on myös kustannustehokasta, sillä voit opiskella missä ja milloin sinulle parhaiten sopii.

AJK:n mielenkiintoisesta verkkokurssivalikoimasta löydät mm. seuraavat kurssit:

• Sisustussuunnittelun perusteet
  • Sisustusalan yrittäjyys verkkokurssi
  • Onnistu visualistiyrittäjänä verkkokurssi
  • Tapahtumatuottajan verkkokurssi

Tutustu tarkemmin verkkokurssivalikoimaan ja panosta osaamiseesi!