Uudet tapahtumatuottajan koulutusohjelmat on julkaistu – haku käynnissä

Seuraava tapahtumatuottajan koulutusohjelma AJK:ssa alkaa 3.2.2021. Haku on nyt käynnissä!

Uudistetut koulutukset tapahtuvat monimuotokoulutuksena, jossa lähiopetus ja verkko-opiskelumoduulit vuorottelevat. Halutessasi voit osallistua koulutukseen täysin etänä.

• Lähiopetuspäivät järjestetään hybriditoteutuksena eli voit osallistua joko paikan päällä Helsingissä tai etäyhteyden (Zoom) kautta.
  • Verkko-opiskelumoduulit koostuvat mm. opetusvideoista, tapahtuma-alan asiantuntijahaastatteluista, kirjallisista materiaaleista sekä etätehtävistä.
  • Asiantuntevat kouluttajien johdolla opit niin fyysisten kuin virtuaalisten tapahtumien suunnitelmallista ja tavoitteellista tuottamista. Koulutuksen pääopettajana toimii tapahtumatohtori Helena Wallo (Faustus). Lisäksi kouluttamassa on mukana muita asiantuntijoita tapahtuma-alan yrityksistä ja organisaatioista.

Voit valita, opiskeletko tapahtumatuottajan koulutuksen vai haluatko suorittaa myös alan ammattitutkinnon. Tutkintoon tähtäävässä koulutuksessa opiskelet tapahtumatuotannon lisäksi myös markkinointiviestintää, mm. markkinointia sosiaalisessa mediassa.

Tutustu tapahtuma-alan koulutusvaihtoehtoihin ja jätä hakemuksesi 24.1.2021 mennessä.