Laajenna suunnitteluosaamistasi julkisten tilojen suunnitteluun

UUTTA AJK:SSA

Uudistetussa julkisten tilojen suunnittelun koulutusohjelmassa perehdyt monipuolisesti eri julkisten tilojen suunnittelun aihealueisiin. Opit suunnittelemaan kahviloita, ravintoloita, toimistoja ja työtiloja. Perehdyt julkisen tilan valaistuksen suunnitteluun ja siihen liittyviin erityishaasteisiin. Opit, miten suunnitellaan hyvä ääniympäristö ja ymmärrät ääniympäristön vaikutuksen hyvinvoinnille ja työteholle. Lisäksi perehdyt esteettömyyteen liittyviin seikkoihin aistivammaisten ja liikuntarajoitteisten näkökulmasta hyödyntäen teoriaa, käytäntöä ja omakohtaista kokemusta.

Koulutuksen pääopettajana toimii sisustusarkkitehti Lars Räihä. Lisäksi kouluttajina toimii useita eri alojen asiantuntijoita, ja koulutuksen aikana tehdään tutustumiskäyntejä alan eri yrityksiin.