Visualistin koulutus – valmistuneiden kyselytutkimuksen tulokset 2018

AJK:sta valmistuneet visualistit kertovat hyötyneensä koulutuksesta monin eri tavoin. He saivat varmuutta työhön, loivat kontakteja, saivat arvostusta työnantajilta ja ennen kaikkea kehittivät kaupallista ja visuaalista osaamistaan.

Ne, jotka eivät vielä toimineet alalla ennen koulutusta, saivat hyvät valmiudet siirtyä uudelle alalle. Alalla jo toimivat puolestaan saivat uutta osaamista ja varmuutta työhön ja osa pääsi koulutuksen jälkeen siirtymään vaativampiin työtehtäviin.

AJK:sta valmistuneista visualisteista 94% on sitä mieltä, että koulutus lisäsi varmuutta visuaalisen markkinoinnin työtehtävissä ja 75% mielestä koulutus antoi valmiuksia edetä uralla. Visualistin koulutus sopii siis erinomaisesti sekä alalla toimiville että alalle aikoville.

Lähde: Kyselytutkimus valmistuneille, 2018

Visualistin koulutukset soveltuvat henkilöille, jotka työskentelet tai haluaisivat työskennellä esim.

• myyjä-visualistina/myyjä-somistajana
  • myyjänä
  • visualistina/somistajana
  • messu- ja tapahtumamarkkinoinnin parissa